איך נשמור על הדאטה שלנו גם באפליקציות?

איך נשמור על הדאטה שלנו גם באפליקציות?

עד לפני מספר שנים, על מנת לשמור על נתוני דאטה שונים, נדרשו לבצע פעולות אחסון שונות כגון: אחסון בשרתים, גיבוי באמצעות אמצעי גיבוי שונים כגון: דיסקים, קלטות גיבוי וכדומה. שיטות אחסון אלו דרשו מאיתנו זמן לצרכי ביצוע פעולות האחסון ובחלק גדול המקרים הם היוו פתרון חלקי לצרכי גיבוי המידע. כיום, שיטות האחסון המסורתיות יותר עלולות לסכן את קבצי המידע המאוחסן בהן וזאת לנוכח בעיות טכניות העלולות להיווצר בשרתי האחסון המסורתיים לצד וירוסים ותוכנות מזיקות אחרות העלולות לפגום באמצעי הגיבוי המסורתיים.

כיום על מנת לבצע פעולת גיבוי קבצים (מכל סוג ובכל גודל) עומדת לרשות כל אחד ואחת מאיתנו האפשרות לגבות את המידע הנחוץ לו באמצעות שירותי גיבוי בענן המוצעים על ידי מספר הולך וגדל של חברות העוסקות ומתמחות בנושא.

שירותי גיבוי ענן מיועדים גם לסקטור הפרטי המעוניין לבצע פעולות גיבוי שונות כגון: גיבוי אפליקציות בהן מופיעים נתוני דאטה שונים החיוניים לכם (תמונות, סרטונים וכדומה) וגם לסקטור העסקי המעוניין לבצע פעולת גיבוי קבצים במסגרת גינוי ענן לעסקים.

גיבוי בענן – כל היתרונות

גיבוי בענן היא למעשה פעולת גיבוי לכל תיקיות העבודה, הקבצים והיישומים השונים בהם אתם עושים שימוש בטלפון החכם או במחשב. פעולת גיבוי זה מאחסנת את כל המידע על גבי "ענן" וירטואלי, כלומר, שרת מאובטח המיועד לצורך כך. פעולת גיבוי זו מאפשרת לכל אחד ואחת מבינכם ליהנות מיתרונות שונים, כגון:

  • גיבוי אוטומטי – פעולת הגיבוי איננה דורשת מכם שום פעולה מיוחדת לצורך כך והיא נעשית באופן אוטומטי לאחר הגדרת צרכי האחסון והגיבוי שלכם במערכת המוקמת ומותאמת במיוחד עבורכם.
  • ממשקי ניהול ידידותיים – שירותי גיבוי בענן לעסקים ו/או לאנשים פרטיים מאפשרים לכם ליהנות ממשקי ניהול פשוטים וידידותיים למשתמש. ממשקים אלו מאפשרים לכם לבצע מגוון רחב של פעולות גיבוי שונות, לרבות, גיבוי אונליין וגיבוי אוטומאטי של כל קבצי המידע הנדרשים לכם לאחסון וגיבוי על גבי "הענן" אותו רכשתם.
  • הצפנת קבצים – ישנן מספר דרגות הצפנה שונות היכולות להתאים לכל אחד ואחת מביניכם בהתאם לדרישות הצפנת הקבצים הרצויה לו. בפועל, הצפנת נתונים באמצעות שירותי גיבוי בענן מבטיחים לכם הגנה מלאה בכל רגע נתון על הקבצים ונתוני המידע השונים אותם אחסנתם בענן.
  • קיצור הליכי עבודה – עד להופעתם של שירותי הגיבוי בענן, פעולת הגיבוי במחשב הנייח או הנייד, חייבה אתכם להפסיק כל פעולת עבודה אחרת במחשב במהלך פעולת הגיבוי. שירותי גיבוי בענן מאפשרים לכם להמשיך בעיסוקכם בזמן שתוכנת הגיבוי מריצה את הקבצים ומסנכרנת אותם אל מול הענן ובכך אתם לא מבזבזים אפילו רגע אחד של עבודה.

שירותי הגיבוי בענן מוצעים לכם כיום על ידי חברות גיבוי בענן שונות העוסקות ומתמחות בנושא. הקפידו לבדוק את נתוני השירות המוצעים לכם וגם אתם תוכלו לשמור על הדאטה שלכם אפילו גם באפליקציות בהן אתם עושים שימוש.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.