ביטקוין – אפליקציות ודרכי אפליקציות בתחום הביטקוין ועוד

אפליקציית ביטקוין

ביטקוין – אפליקציות ודרכי אפליקציות בתחום הביטקוין ועוד

ביטקוין – אפליקציות ודרכי אפליקציות בתחום הביטקוין ועוד

ביטקוין הוא אותו מטבע מבוזר שנוצר בשנת 2008 על ידי אדם בשם נאקומוטו. השימוש הראשון במטבע זה נעשה שנה לאחר מכן. התכונה המרכזית של מטבע זה היא שהוא אינו מנוהל על ידי בנק מסוים או מדינה. בישראל אין חוק שאוסר על שימוש בביטקוין ולכן השימוש בו חוקי. כיוון שמדובר על מטבע וירטואלי, חשוב לקחת בחשבון שניתן להשתמש בו רק באמצעות מחשב או אמצעים ניידים (מובייל) המחוברים לאינטרט ולחשמל.

 

היתרונות והחסרונות של המטבע

היתרון המרכזי של הביטקוין הוא שמדובר על אמצעי תשלום שנגיש לשימוש בכל רחבי העולם, דבר שהופך את פעולות הקנייה והמכירה שלו לפשוטות ומהירות. החסרונות של הביטקוין הם שאין דרך לדעת מיהם הבעלים של הארנקים ופעולת ההעברה הכספית של מטבע זה לא ניתנת לביטול, הערך שלו משתנה בהתאם לתנודתיות של השוק, אי אפשר לקנות ביטקוין ישירות באמצעות הפאייפל ובמקרים בהם מחליטים לקנות מטבע זה באופן עקיף באמצעות הפאיי פל או כרטיס האשראי, יש לקחת בחשבון שהעמלה בדרך כלל תהיה גבוהה מאוד.

 

הארנק הדיגיטלי – כי אי אפשר בלעדיו

הארנק הדיגיטלי הוא תוכנה מיוחדת שמחוברת לרשת של מטבע הביטקוין. תוכנה/אפליקציה זו משמשת לקבלת תשלומים ולהעברת תשלומי ביטקוין. נכון להיום יש אפקליקציות ארנק רבות המוצעות בטלפונים הניידים ובטאבלטים כאשר כל אפלקיציה מציעה למתעניינים תכונות שהופכות את הפעולות הקשורות לביטקוין לפשוטות ביותר. הורדה של אפליקציית ארנק ביטקויין לטלפון הנייד תאפשר הצגה של היתרה הקיימת, אפשרות המרה למטבעות מקומיים, קבלה ושליחה של ביטקויינים באמצעות קוד QR, NFC או כתובות ספציפיות, התראות על קבלת מטבעות ועוד. דוגמא לחלק מאותן אפליקציות המוצעות להורדה בחינם הן ה- BITCOIN WALLET, ה- COINBASE ה- COINCORNER  ועוד. העברת הכספים תמיד תהיה הוראה שתישלח מבעל הארנק הדיגיטלי לרשת המטבע. העברה עצמה תמיד תשודר לכל משתמשי הביטקוין דרך האינטרנט ותתועד. מעוניינים לדעת איך קונים ביטקוין בישראל? המשיכו לפסקה הבאה!

 

קניית ביטקוין בישראל

אם אתם מעוניינים להתחיל ולסחור בביטקוין ותוהים איך קונים ביטקוין בישראל, להלן מספר דרכים:

  • אפליקציות בתחום הביטקוין –רוב האפליקציות ניתנות להורדה ללא עלות, כמו למשל ה- BITCOIN WALLET. אפליקציית 500 פלוס שאידיאלית לאנשים שמעוניינים לסחור בביטקוין על מנת לזכות ברווח על התנודתיות של המטבע. מחשבון ביטקוין EASY BITCOIN שאידיאלי לכל מי שמעוניין לחשב בקלות את הביטקויין לפי השערים הפופולאריים. BITCOIN CHECKOUT לקבלת תשלומים במטבע הביטקוין מכל מקום ובכל שעה בה מעוניינים וזאת על ידי אימות תשלומים מיידי, המרה שנעשית באופן אוטומטי ועוד.
  • חברות חלפנות – במדינתנו יש חברות חלפנות לביטקוין, כמו למשל BITS OF GOLD שמאפשרת קנייה ומכירה של ביטקוינים וחברת BIT2C. הקנייה נעשית בדרך כלל באמצעות העברה בנקאית.
  • כספומט ביטקוין – ניתן לקנות ביטקוין באמצעות הכספומט אשר מוצב בשגרירות הביטקוין או באמצעות הכספומט של חברת ביט בוקס בדיזינגוף סנטר.
  • קנייה פרטית – קניית מטבעות ביטקוין מאנשים פרטיים. מומחים רבים ממליצים לוותר עליה.

קנייה נעימה!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.