בניתם אפליקציה? איך שיווק אתרים מקצועי יהפוך אותה להצלחה

שיווק ומכירות

בניתם אפליקציה? איך שיווק אתרים מקצועי יהפוך אותה להצלחה

שיווק אתרים באינטרנט הוא הדרך המובילה ליצירת חשיפה מרבית

שוק האפליקציות הינו תחרותי מאוד וכמו כל דבר אחר ברשת, חשוב שגם אתם תדעו כיצד לבצע את פעולות השיווק והפרסום שלכם בצורה האופטימלית, או שתתנו למקצוענים לבצע עבורכם את העבודה. המטרה היא, כמובן, להוביל לחשיפה מרבית של היצירה שלכם בפני הגולשים שעתידים ליהנות ממנה, להפוך אותה לנגישה עבור קהל רחב ככל שניתן ולגרום לכל מי שפוגש אותה לראשונה להרגיש שמדובר בלהיט. חברת קידום המומחית לנושא, תגרום גם לאתר או לאפליקציה שלכם לייצר קהילה סביבם ולהפוך דומיננטיים גם בשוק תחרותי.

כיצד אסטרטגיה של שיווק אתרים יכולה להפוך את האפליקציה שלכם ללהיט

תכנית של שיווק דיגיטלי עבור אתרים, מטרתה להביא לחשיפה מקסימלית של האתר המיועד, כשהרעיון הוא כמובן לייצר כמה שיותר מכירות ותנועה באתר ולצבור קהל בהיקף רחב כמה שיותר. כאשר מדובר באתר אינטרנט סטנדרטי, יבוצעו פעולות קידום אורגני או ממומן בהתאם לאסטרטגיה שתיקבע על ידי מקדם האתרים שנשכר לצורך המשימה. המטרה היא להביא את האתר למיקום מעולה בגוגל, משמע לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, תוך העלאה מרבית של התנועה בו ושל יחסי ההמרה שלו ולמעשה למקסם את היכולת שלו ליצירת רווחים עבור בעליו.

כאשר מדובר בקידום של אפליקציה, הדרכים הטכניות לבצע זאת הן שונות במקצת אבל יש הרבה מאוד מכנה משותף, כאשר גם כאן מדובר, בעיקרון, על ביטויי מפתח ושילובם באופן הנכון ובמקומות הנכונים בכדי שגוגל "ימצא אותם בקלות". אך מעבר לכך, קיים כאן צורך בשינויים טכניים מסוימים מה שלא קיים באתרים רגילים, לכן שילוב כוחות בין בוני האפליקציה לבין המקדמים שלה ברשת, הוא שיכול לסייע לה להפוך לדומיננטית מול מתחריה.

קידום אפליקציות ברשת

 

בכדי לבצע שיווק ופרסום לאפליקציה, יש להפעיל אסטרטגיה דומה מאוד לזו של קידום אתרים אך האינדוקס עבור תוכן של אפליקציות הוא שונה. חברת קידום אתרים מקצועית תוכל להעניק את הפתרונות הרלוונטיים שיבצעו עבודת seo גם לאפליקציות, כך שאתם תוכלו ליהנות מקידום היצירה שלכם – גם באמצעות מיקומים טובים בסולם של גוגל.

איך כדאי לקדם אתר עסקי באינטרנט?

 

במידה ואתם מציעים לגולשים שלכם גם אתר עסקי, או מעוניינים לחשוף את האתר שלכם לשותפים לדרך וקולגות עתידיים – קידום אתרים סטנדרטי יכול להתאים גם עבורכם. ניתן לשלב בין כמה פעולות ודרכי קידום שונות, למשל שילוב של ppc לתקופה מסוימת ביחד עם seo, מה שיעניק דחיפה ראשונית לאתר ולאחר מכן הוא "יצבור תאוצה" עם הזמן. לכל ענף בשוק ישנם מתחרים רבים וכך גם בשוק האפליקציות והאתרים של אנשי המחשבים. חברת קידום מקצועית תוכל להעניק לכם את המעטפת השיווקית המותאמת אליכם באופן ספציפי, כך שהרעיונות שלכם יקבלו את החשיפה המתאימה בפני קהלי היעד שיש להם את הפוטנציאל הגבוה ביותר להפוך ללקוחות משלמים.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.