הקמת חנויות מקוונות לסביבת המובייל

חנות במובייל

הקמת חנויות מקוונות לסביבת המובייל

הידעתם שצפי העסקאות המקוונות בישראל חצה את רף ה-13 מיליארד שקלים במהלך שנת 2017? הידעתם שכ-30% מסך העסקאות המקוונות בשנת 2017 בוצעו באמצעות מכשירי הטלפונים החכמים? ועם כאלו עובדות ונתונים זה הזמן לדעת הכול על הליכי הקמת חנויות מקוונות לסביבת המובייל.

כיום, 10 שנים לאחר כניסת הטלפונים החכמים אל תוך חיינו, כ-50% מפעולות הגלישה ברשת האינטרנט מתבצעות באמצעות מכשירי הטלפון החכמים המוחזקים על ידי כל אחד ואחת מאיתנו. נתון זה מעיד יותר מהכול על התעצמותה של סביבת המובייל בכל הנוגע להרגלי הגלישה של כל אחד ואחת מאיתנו ועל אפשרויות השיווק והמסחר העומדות לרשות אנשי העסקים והיזמים שביניכם באמצעות הליכי הקמת חנויות מקוונות לסביבת המובייל.

מהי חנות מקוונות למובייל?

חנות מקוונת לסביבת המוביל היא למעשה חנות וריטואלית המופעלת באמצעות אתר אינטרנט מותאם למובייל ו/או באמצעות אפליקציה ייעודית המיועדת לצרכי שיווק ומכירת מוצרים ושירותים בסביבת המובייל. חנות זו מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מסחר שיווקים הטמונים בכוח העולה של המסחר האלקטרוני, לרבות, הפעלת סניף מכירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ללא תלות בכוח אדם, חשיפת מבצעי מכירות וכדומה לקהלי יעד רלוונטיים, ביצוע עסקאות מכירה ללא תלות גיאוגרפית וכדומה.

חנות מקוונות למובייל –למי היא מיועדת?

הקמת חנויות מקוונות לסביבת המובייל הינו הליך מקצועי המיועד לכל אחד ואחת מאנשי העסקים שביניכם המעוניינים לשווק ולמכור את מרכולתם לקהל הלקוחות העושה שימוש באמצעי המובייל השונים (סמארטפונים וטאבלטים) למטרות רכישה וביצוע עסקאות מקוונות. כפועל יוצא מכך, חנות מקוונת לסביבת המובייל יכולה להתאים גם לאילו מביניכם העוסקים במכירת שירותים כגון: ביטוח, קייטרינג וכדומה וגם לאילו מביניכם העוסקים במכירת מוצרים פיזיים כגון: פריטי אופנה, מערכות ריהוט וכדומה. בשורה התחתונה, החנות המקוונת שלכם לסביבת המובייל יכולה למכור הכול מהכול לכל אחד ואחת בכל רגע נתון ומכל מקום!

שלבי התכנון וההקמה של חנויות מקוונות לסביבת המובייל

הליכי התכנון וההקמה של החנויות המקוונות לסביבת המובייל משלבים בתוכן מגוון רחב של פעולות מקצועיות המיועדות לצרכי פיתוח, עיצוב ותחזוקה שוטפת. כיום, רוב החנויות המקוונות ברשת האינטרנט פועלות באמצעות מערכת ניהול מתקדמת המאפשרת לבעלי החנות הוירטואלית לבצע מגוון רחב של פעולות הקשורות לתפעול החנות ברמה השוטפת, החל מניהול התוכן באתר (החלפת מוצרים ושירותים), דרך ניהול מלאי החנות והפקת חשבוניות עסקה ועד לניהול מערכות מתקדמות בתחום אבטחת המידע ובתחום שירותי סליקה לכרטיסי אשראי.

מערכות הניהול המתקדמות המאפשרות לבעלי החנות ו/או מפעיליה לבצע את כל אותן פעולות תחזוקה, מתוכננות ונבנות על ידי חברות פיתוח אפליקציות המתמחות בהקמת חנויות וירטואליות לסביבת המובייל. גם במקרים בהם אתם מחזיקים באתר מכירות ברשת, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם חברות הפיתוח העוסקות בתחום וזאת לצרכי התאמת האתר באופן המדויק והנכון ביותר לסביבת המובייל. בדומה לכל הליך פיתוח אחר של אתרי אינטרנט בכלל ואתרי מכירות מקוונים בפרט, גם הליכי הקמת חנויות מקוונות לסביבת המובייל מתחילות במה שמכונה הליך אפיון במסגרתו מושם דגש על אופי המוצרים והשירותים המיועדים להימכר בחנות, מטרות החנות, קהלי היעד אליהם מכוונים בעלי החנות המקוונת וכדומה.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.