מדוע חשוב להשקיע בתוכן איכותי גם כשמדובר בחנות מקוונת?

חנות אינטרנטית

מדוע חשוב להשקיע בתוכן איכותי גם כשמדובר בחנות מקוונת?

בעולם שבו שופינג און ליין הוא כבר מזמן לא בגדר מותרות אלא הפך לדרך חיים, אין ספק שיצירת תוכן שיופיע באתר האינטרנט היא אחת מהדרכים העיקריות למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולהפוך אותו לרוכש. אם אתם עומדים להקים חנות אינטרנטית, בין אם מדובר בחנות אופנה, תכשיטים או חנות למכירת קורסים מקוונים שונים, סביר להניח שאתם לא הראשונים לעשות זאת וכי יש לכם לא מעט מתחרים בתחומכם. הדרך להפוך את העסק הפרטי שלכם לדומיננטי, לכזה שאנשים בוחרים לחזור אליו שוב ושוב בכדי לקבל שירות ובעיקר – לעסק מרוויח, הוא האופן שבו אתם משלבים תוכן וגרפיקה. תוכן האתר והוויזואליות שלו צריכים לשים את הדגש על הצרכים של הגולשים, שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – כל זאת מתוך מחשבה לא מועטה גם על האלגוריתם החמקמק של גוגל.

מה חשוב לגולש יותר: העיצוב של האתר או התוכן שלו?

בשל הגיוון הרחב הקיים בעולם המקוון, ניתן היום למצוא חנות אינטרנטית עבור כל ענף במשק כמעט: החל מחנויות וירטואליות שכיחות ופופולריות מאוד כמו סופרמרקט מקוון, דרך קניית בגדים אונליין ועד למכירה של פריטי אומנות באמצעות הרשת. ישנו שוני בין תחום לתחום והדרך שבה בניית אתר אינטרנט צריכה להיעשות עבורם, אך קיימים שני מכנים משותפים שתמיד חייבים להימצא שם, אם אתם רוצים שגם האתר העסקי שלכם יעשה את העבודה: התוכן והעיצוב.

תפקיד העיצוב הוא ברור מאליו, זאת כיוון שהעין היא הראשונה שתשומת הלב שלה נמשכת אל האתר. גרפיקה מעניינת, פונטים נעימים ומראה נחמד של אתר, יכולים לגרום לאנשים לבחור להיכנס אליו ולנסות להכיר טוב יותר את העסק שעומד מאחוריו. אבל בכדי להשאיר את הגולשים שלכם באתר – אתם צריכים לעבוד גם על התוכן.

באיזה אופן הטקסטים באתר עשויים להגדיל את המכירות?

קיימות שתי דרכים שבהן התוכן המשולב באתר העסקי, עשוי להגדיל את המכירות של העסק:

  1. הענקת ערך לגולש – אנשים אוהבים להרגיש שהם עומדים לרכוש מוצר איכותי מחברה אמינה. שימת דגש על תיאורים רלוונטיים של מוצרים, מתן אינפורמציה חשובה לרוכשים ושילוב של מאמרי תוכן בנושא שבו עוסק האתר – יכולים בהחלט להוביל את הגולש לעבר הקופה, כשהוא מלווה כל הדרך לשם בתחושה שהוא מבצע החלטה צרכנית נבונה ומשתלמת.
  2. יצירת מעגל לקוחות שהולך ומתרחב – מחקר מילות מפתח וקידום אורגני המבוצע בצורה מקצועית, משמעותם "בשטח" היא שילוב נכון של ביטויי חיפוש נפוצים, ממש בתוך הטקסטים השונים שיופיעו באתר שלכם. בצורה כזו, אנשים ימצאו אתכם ביתר קלות ומן הסתם כמות האנשים שיבחרו לקבל מכם שירות – תגדל באופן משמעותי.

כתיבת תוכן ברמה גבוהה, עיצוב ובניית אתר שיעניק חווית משתמש אופטימלית וכמובן גם ביצוע בקרה ואופטימיזציה לאתר באופו שוטף, יכולים בהחלט לתת לעסק שלכם דחיפה מתמדת לעבר הצלחה כלכלית יציבה ומתמשכת.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.