שיווק באמצעות דואר אלקטרוני

שיווק בעזרת דואר אלקטרוני

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני

את התרחיש הבא תכירו כולכם: נכנסתם לאתר אינטרנט כזה או אפליקציה. אהבתם את התוכן, העיצוב, המסר. התרשמתם מאיכות המוצרים והשירותים המוצעים. אך ביקשתם לעצמכם עוד כמה ימים של מחשבה או התייעצות לפני ההחלטה לבצע פעולה. האם באמת תשובו לזרועותיה המחבקות של האפליקציה? על פי בדיקות ומחקרים, 96% מכם לא יעשו זאת, והנה בעל עסק נוסף הפסיד לקוח פוטנציאלי. בדיוק בנקודה הזאת נכנס עולם השיווק באמצעות הדואר האלקטרוני – כדי להפוך "סטוץ וירטואלי" (כניסת הלקוח לאפליקציה פעם אחת ודי) למערכת יחסים ארוכת שנים וכזאת המטיבה עם שני הצדדים. הישארו עימנו וגלו כיצד הופכים גולשים מתעניינים ללקוחות קבועים.

למרות שהאינטרנט והאפליקציות הפכו לכלי כלכלי מרכזי ומיליוני אנשים רוכשים מדי יום באמצעות אלו, עדיין שיעור הגולשים אשר רוכשים במפגש הראשוני עם פלטפורמת-רשת כזאת או אחרת, נמוך משמעותית מאשר שיעור הנכנסים בשערי חנות. לפער זה מספר סיבות מרכזיות (ביניהן המחקר שמראה שעל מנת ליצור הזדהות של ממש בין לקוח לחברה / מוצר / שירות, יש לחשוף אותו בין 5 ל-7 פעמים) וחוליה מקשרת אחת: שיווק באמצעות דואר אלקטרוני מותיר אתכם במרכז החשיפה של הלקוח הפוטנציאלי. מכאן, הדרך לשימוש בשירותים אותם אתם מציעים בעתיד הקרוב, קרובה מאי פעם. אנשים לא תמיד אוהבים למסור את פרטי הדואר האלקטרוני שלהם, אך באמצעי שכנוע קלים, תוכלו לקנות את ליבם של גדולי המתנגדים ולפתח מערכות עסקיות ממושכות, ענפות ופוריות. מהם אותם אמצעי שכנוע? הצגה בולטת וברורה של היתרונות והתמורה להן יזכה הגולש: הראשון שיגלה מבצעים, מידע ייחודי, זמינות 24 שעות ביממה וכדומה. חשוב גם לשמור על רמת אמינות גבוהה, לצד בולטות ונראות באתר (אל תחביאו את טופס מסירת הפרטים בקצה האפליקציה).

 

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני – היתרונות

שיווק במיילים נהנה משלל יתרונות לעומת שיווק אינטרנטי רגיל. ראשית, הלקוח לא צריך לעשות כלום. הוא מקבל את המידע ישירות אליו, בלי צורך להיכנס לאתר / אפליקציה באופן יזום. שנית, קיימת גמישות טכנולוגית גבוהה הרבה יותר בהפניית מסרים אישיים ותואמי-צרכים לכל גולש בנפרד. שלישית, בהיותו מדיום אישי, הופכת מערכת היחסים באמצעות הדואר האלקטרוני לכזאת בתוך זמן קצר. אנשים נוטים להעניק זמן והשקעה במידע המגיע ישירות לאי מייל שלהם, בניגוד לשצף המידע הקיים במיליוני האתרים והאפליקציות.

כעת, כל שנותר הוא לשכור את שירותיה של אותה חברה שמומחית בתחום בנייה ופיתוח של אפליקציות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים וזו שיכולה להוכיח ללקוחותיה שהיא מומחית גם בכל הקשור אל שיווק מוצלח באמצעות דואר אלקטרוני וזאת בזכות התוצאה הסופית המוצלחת כל כך. בהצלחה!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.