4 רעיונות לאפליקציות עבור עסקים

4 רעיונות לאפליקציות עבור עסקים

אפליקציה היא לא רק אתר חדשות או משחק אינטרנטי, אספנו 4 רעיונות לאפליקציות עבור עסקים ישראליים ועולמיים.

אפליקציה לתחומי האופנה

חנויות ביגוד, הנעלה, חנויות לאביזרי אופנה, כובעים, שעונים, חגורות, קשתות, צעיפים, תיקים, ארנקים וכולי נמצאים בעולם של סגנון, ומדברים בערכים של מימוש עצמי, הגשמה, מציאת הקול והסגנון האישי, ייחודיות ושייכות למועדון יוקרתי.
עסקים אלו המפעילים חנות דיגיטלית, יוכלו להעמיק אף יותר את הקשר של הלקוחות עם האופנה, שהם מציעים וליצור אפליקציות המציעות סימולציות של התאמת בגדים, שילובי צבעים, סיפורי רקע על קולקציות וכמובן מבצעים שווים לגולשי האפליקציה בלבד.

אפליקציה לתחומי המזון

הזמנות, משלוחים, תפריטים, תחום המזון הוא תחום רותח, המגלגל מיליוני שקלים בשנה.
אפליקציה לרשת מזון גדולה, תאפשר אף יותר להעמיק את הקשר עם קהל הלקוחות, להציע מבצעים ייחודיים, להרחיב את מערך המשלוחים ולהביא לגידול במכירות.
רשתות מזון, שיצרפו אפליקציה ככלי שיווקי שולטת בתוכן, ויכולות אף ליצור מבצעים ייחודיים בהתאם להרגלי הצריכה של הלקוח (מבוסס על מסד נתונים מצטבר של רכישות קודמות ומידע גלוי מתוף הרשתות החברתיות.
ובעולם רווי כל כך, הכוח להיות ייחודי ומדויק מבטיח את אמון הלקוחות.

אפליקציה לתחומי העיצוב

לתחומי העיצוב יש יתרון מובהק, הם מבוססים על מראה, ודורשים להפעיל את הדמיון כדי ליצור התאמות בין צבעים, מרקמים וסגנונות, ולכן טבעי לחלוטין, שכל חנות וירטואלית בתחום העיצוב תוסיף לשורותיה אפליקציה עסקית, שתסייע ללקוחות לראות את הפוטנציאל מהמבחר העשיר.
חנויות לפריטי בית יוכלו להציע סימולציית עיצוב למרחב קיים.
חנויות לחומרי בניין יוכלו ליצור אפליקציה, שתסייע ללקוח לבחור בין סוגי קרמיקה שונים, להתאים את הטפט הנכון למרחב, ואת הגוון לכורסה.
ככל שחווית הלקוח תהה מהנה, כך המותג יהפוך לזכיר יותר וכמובן ייהנה מגידול משמעותי וקבוע במכירות.

אפליקציה לתחומי היופי

תחום היופי נשען על עקרונות דומים לתחומי האופנה והעיצוב. למראה החיצוני יש כוח, ונשים רבות, שרוצות ללמוד להתאפר בעצמן, אובדות בין שלל העצות ברשת. חברות איפור ורשתות פארם, שירצו לחבר אליהן את הלקוחה הסופית יוכלו ליצור תבנית בה תישתל תמונת הפנים של הלקוחה עם נתונים בסיסיים, כך שמאחורי הקלעים ניתן יהיה ליצור לה התאמה שלמה של מוצרי טיפוח ואיפור, ואף להוסיף את כל אלה בלחיצת כפתור אחת לעגלת הקניות. נוחות- היא כח, ונוחות תורמת לגידול במכירות.

לסיכום,
מחקרים, שנעשו בשנה האחרונה הראו ששמונים ושתיים אחוזים מהציבור האמריקאי רכש מוצרים ושירותים דרך אפליקציות בסמארטפונים.  עם נתונים כאלו הרי זה רק עניין של זמן שעסקים בישראל ישכילו לצרף למערך השיווקי שלהם אפליקציה, שתסייע לשמירת הקשר עם הלקוחות, חיזוק הקשר למותג, פרסום מבצעים וגידול במכירות. עסקים בתחומי האופנה וסגנון חיים, איפור, עיצוב, מזון, טיפוח, יופי, וסטיילינג, ועסקים עם חנות ווירטואלית ייהנו אף יותר מהכלי היעיל.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.