אפליקציה – הגדלת ההכנסות והרווחים של העסק

רווח בזכות אפליקציה

אפליקציה – הגדלת ההכנסות והרווחים של העסק

מדי שנה הדרישה לאפליקציות מסוגים שונים מצד המשתמש גדלה ובהתאם בשנים האחרונות עסקים רבים פונים אל חברות שמפתחות אפליקציות למובייל בבקשה שיפתחו עבורם את אותה אפליקציה שתמתג את החברה כחברה חדשנית שמאפשרת ללקוחותיה שירותים ומידע בכל יום ובכל שעה היישר מהמובייל שלהם.

אפליקציות מובייל – העדפה ראשונה של אנשים

יש חברות שמציעות אפליקציות אותן ניתן להוריד מיידית ובקלות לסמארטפון או לטאבלט וזאת במקום האלטרנטיבה המסורבלת של גלישה לאתר אינטרנט של החברה שלא תמיד מותאם במאת האחוזים למובייל. אפליקציה מאפשרת לכל מי שמוריד אותה ליצור קשר מיידי עם החברה וכן ולצפות במידע, שירותים ומוצרים אותם היא מציעה בכל רגע נתון. אם גם אתם מעוניינים להפוך את החברה שלכם לנגישה במובייל אם מבחינת מידע ואם מבחינת מכירת שירותים ומוצרים יש לפנות אל מומחים שמציעים שירות בניית אפליקציות מובייל תוך שימת דגש בכל הקשור אל תחום אבטחת מידע בסלולר.

מהפכת המובייל

מהפכת המובייל של השנים האחרונות הובילה ועדיין מובילה לשינויים רבים בכל הקשור אל צריכת מידע ושימוש בו. היתרונות של בניית אפליקציות ובמקביל הורדה ושימוש באפליקציות מובייל הם:

  • חיפוש– רוב בעלי הסמארטפונים מחפשים עסקים קטנים ובינוניים ישירות מהסמארטפון שלהם ולכן עסקים שלהם אפליקציה שמתממשקת לשירות מיקום הם עסקים להם יש יתרון אל מול שאר העסקים.
  • רכישה– אנשים רבים מבצעים רכישה ישירות מאפליקציית המובייל שלהם באמצעות הסמארטפון או הטבלטים שברשותם. סיבה בהחלט מספיק טובה על מנת להציע ללקוחותיכם אפליקציה של החברה ומוצריה.
  • מיתוג יעיל– אפליקציה היא דרך נפלאה למתג את החברה, מוצריה ושירותיה. רוב האנשים מתרשמים לטובה מחברות ועסקים בעלי אפליקציה ייעודית של החברה.

כל אלו ממחישים בצורה הטובה ביותר את היתרון של שימוש באפליקציה ובהתאם גם את הכדאיות של פנייה אל חברה שמספקת שירותי בניית אפליקציות. אפליקציה היא דרך נפלאה להגדיל את ההכנסות והרווחים של העסק, לשמור על קשר עם הלקוחות ולקדם את העסק.

בוחרים בחברה המתאימה

בחירה בחברה המתאימה לבנייה ועיצוב של האפליקציה היא משימה לא פשוטה וזאת משום ריבוי החברות שעוסקות בתחומי הפיתוח ותוכנה בשוק הישראלי. מסיבה זו חשוב מאוד לוודא שמדובר על  חברה מקצועית שמעסיקה מומחים ושמה דגש בכל הקשור אל אבטחת מידע, אפיון מדוקדק של האפליקציה וזאת בהתאם למטרת החברה ודרישותיה, אפשרות של פיתוח האפליקציה על גבי פלטפורמות האנדרואיד וה-IOS וכמובן התאמה אישית של אפליקציה למותג של העסק. בהצלחה.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.