אפליקציה כאפיק פרסום

אפליקציה כאפיק פרסום

אפליקציה כאפיק פרסום

עולם הפרסום לעסקים של ימינו שונה כליל מזה של לפני עשור וקצת. הטכנולוגיה שפרצה לעולמינו ביתר שאת, עם דגש מיוחד על תחום הרשתות החברתיות והטלפונים החכמים, יצרה מהפך אמיתי בתמהיל השיווקי של מיליוני חברות בעולם. בשורות הקרובות נדבר על נושא האפליקציות, שהפכו לשחקן מרכזי ויעיל לפרסום וקידום חברות קטנות וגדולות כאחד. מדוע כדאי להשקיע דווקא באפליקציות? כיצד תהפכו את האפליקציה שלכם לכלי נפלא לשימור לקוחות, צירוף לקוחות חדשים והגדלת נתח שוק? מהי הדרך הנכונה ליצור אפליקציה מנצחת? כל התשובות מיד

כולנו משתמשים באפליקציות

לא צריך להיות מומחה טכנולוגי כדי להבין את עוצמת הפלישה של תחום האפליקציות לטלפונים ולחיים של רבים מאיתנו. אנשים משתמשים באפליקציות לכל דבר – תשלום חשבונות, בחירת מסעדה טובה, תכנון טיולים, עדכוני חדשות ומה לא? וזאת, למעשה, הנקודה עליה מבוסס פרסום דרך אפליקציה – זיהוי השימושים של קהל היעד שלכם ו"כניסה" לעולם פרטי שלו באמצעות פרסום מסוג כזה או אחר

אילו סוגי פרסומי אפליקציה ישנם? ובכן, ישנה הבחירה הקלאסית – בניית אפליקציה שתתאר את החברה / בית העסק שלכם. בבחירה זו יש להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בבניית אפליקציות פרסומיות; יש להשתמש באמצעי פרסום שונים, על מנת ליצור מודעות לקיומה של האפליקציה; יש לבנות אותה ב"שפה" נכונה המתאימה לקהל היעד שלכם, תוך הדגשת יתרונות, פרטים חשובים ו"אמצעי גירוי" (למשל, תמונות מקצועיות של מנות למסעדה) וכו'.

ישנו פרסום שמבוסס על אפליקציה קיימת. לדוגמא – ברשותכם עסק למתן הלוואות. באפליקציה של בנק מוביל אתם מפרסמים את האפליקציה שלכם. אפשרות נוספת היא אפליקציה מבוססת מיקום. הדוגמא הכי טובה – אדם משתמש באפליקצית ניווט כלשהי, וכשהוא במרחק של 3 ק"מ ומטה מבית העסק שלכם, קופץ פרסום קטן של בית העסק שלכם. היתרונות – אין צורך לבנות אפליקציה בכוחות עצמכם (התשלום הוא לאפליקציה הקיימת בלבד); מתמקד באנשים שנמצאים בסביבה בלבד – מעצים את גודל ההשפעה; ובקיצור – שיטה פשוטה, לא יקרה ויעילה במיוחד

מה חשוב לדעת?

בבניית אפליקציה פרסומית, חשוב מאוד להגדיר במדויק את מטרתה – קידום העסק, הגדלת רווחים, שמירה על קשר עם לקוחות קיימים או כל מטרה אחרת. כאמור, השקיעו את מירב הזמן והמשאבים שלכם ליצירת אפליקציה מעוצבת, קלה לתפעול וללא "באגים" ותקלות בשימוש במכשירים שונים. זרימה חלקה של פעולת האפליקציה תרחיב את מעגל הגולשים ותמנע עזיבת לקוחות. אל תשכחו להוסיף שירותי פרסום באינטרנט, כי גם אפליקציה מופלאה צריכה שיידעו שהיא קיימת

האפליקציות בימינו הן כמו מודעות הפרסום בעיתון של לפני 20 שנה – אלמנט שחיוני על מנת לקדם את העסק. כעת, כל שנותר הוא להצטרף אל עשרות האלפים

שיצרו לקהל הלקוחות שלהם "בית טכנולוגי" והעצימו את רווחי החברה.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.