אפליקציות חובה לנוסע המתמיד ברכבת

אפליקציה לנסיעה ברכבת

אפליקציות חובה לנוסע המתמיד ברכבת

אם יוצא לכם לנסוע ברכבת לעתים תכופות, וודאי תזדהו עם הצורך בהעברת הזמן בדרך שתגרום למסע הממונע שלכם להיות מהיר יותר. שלא כמו בטיסות המצוידות במערכת בידור והפסקות קבועות לשתייה וארוחות, ברכבת מקור ההנאה הכמעט יחיד הוא הנוף בחלון והמושב הנוח. אם כך, איך מעבירים את הזמן עד ההגעה ליעד? הנה כמה אפליקציות שיעשו זאת באופן נפלא, כך שלא תרצו שהנסיעה תיגמר. הצטיידו במטען ואוזניות ובואו נצא לדרך!

  1. אפליקצייתYes GO 

אוהבים בינג'? רוצים לדעת מה קורה עם הדמויות והעלילה בסדרה החדשה שהתחלתם לראות? אולי לצפות בסרט טוב? אפליקציית Yes GO נועדה במיוחד לשם כך. האפליקציה המעולה מיועדת לצפייה ישירה בתכנים ומכילה בתוכה את כל הטוב שיש בעולמות התוכן של חברת YES – החל מערוצי טלוויזיה מובילים, אינספור תכני VOD איכותיים, עולם ילדים עשיר עם תכנים המותאמים ומיועדים לילדים, אפשרות צפייה רציפה בבינג' מהסמארטפון והטבאלט או הקלטת תכנים ושמירתם לצפייה מאוחרת בכל מקום וזמן שתבחרו. האפליקציה נוחה מאוד לתפעול והיא מציעה חווית משתמש קלה מאוד. רק שימו לב שלא תפספסו את התחנה שלכם…

  1. אפליקציית רכבת ישראל

אם אתם נוסעים מתמידים ברכבת, הנייד שלכם וודאי מצויד באפליקציה של רכבת ישראל. אם עוד לא הורדתם אותה, מומלץ לעשות זאת. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לקבל מידע עדכני על הנסיעה גם כשאתם כבר יושבים ברכבת ונהנים מהנסיעה, כך שתדעו בדיוק היכן אתם ממוקמים? מהי התחנה הבאה? היכן עליכם להחליף רכבות ומהי הדרך הנוחה ביותר לתכנן מסלול מתחנת המוצא לתחנת היעד? אחד הפיצ'רים המגניבים ביותר שמציעה האפליקציה היא האפשרות להעיר את המשתמש כשמתקרבים לתחנת היעד. כך שגם אם אתם ישנים בנסיעה, שומעים מוזיקה או סתם נהנים מצפייה בסדרה טובה, האפליקציה תתריע בצלצול וברטט כשתגיעו לתחנה אחת לפני התחנה בה עליכם לרדת ותבטיח שלא תפספסו את היעד.

  1. Colorfy

בחנויות הספרים טרנד צביעת ספרים כבר כבש את המדפים ובצדק. זוהי אחת הדרכים המהנות ביותר להעביר את הזמן, להתמכר למגוון הצבעוני וליהנות משעות של יצירתיות וחשיבה בהקיץ. אפליקציית Colorfy מכילה מגוון תבניות יפהפיות – החל ממנדלות מפותלות ועד לבעלי חיים, פרחים או ציורים של אמנים מפורסמים. בכמה קליקים פשוטים תוכלו למלא את התבנית הנבחרת בצבעים לבחירתכם וליהנות מזמן איכות יצירתי, כל הדרך אל היעד.

  1. Calm

אם אתם רוצים לישון במהלך הנסיעה אך מתקשים לעשות זאת, אפליקציית Calm נחלצת לעזרתכם. האפליקציה מכילה תכניות מדיטציה, קבצי שמע מרגיעים וסיפורים מוקלטים בקריינות נעימה. כך תוכלו ליהנות מזמן איכות רגוע למדי, להתנתק לגמרי מהנסיעה ואם תצליחו לעשות זאת, גם להיכנס למצב רוח ישנוני למדי ולהירדם. שימו לב שלא כל הקבצים זמינים ללא חיבור לאינטרנט, אך ניתן להורידם למכשיר לפני ה

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.