אפליקציות שהופכות את הבית לח(כ)ם

אפליקציה לבית חכם

אפליקציות שהופכות את הבית לח(כ)ם

אנו חיים בעידן הטכנולוגיה והמחשבים ובשנים האחרונות עיקר הדגש מושם על פיתוח אפליקציות שונות לסמארטפונים ולטאבלטים. הסיבה לכך נעוצה בעצם העובדה שלרוב האנשים שחיים בישראל יש פלאפונים ומחשבי לוח אותם הם מניידים ממקום למקום ובהם הם משתמשים לצרכי דליית מידע, חדשות ורכישה של מוצרים ושירותים שונים. במאמר זה נספק לקהל הקוראים את כל המידע אודות פיתוח אפליקציות שמאפשרות לנו שליטה על דברים חשובים בחיינו.

פיתוח אפליקציות – על מה מדובר?

אנשים החלו להכיר את המילה 'אפליקציה' יחד עם הגעת דור הפלאפונים החכמים אליהם, הסמארטפונים. מכשירי טלפון חכמים אלו שמבוססים על מערכת הפעלה אנדרואיד של חברת גוגל או מערכת הפעלה IOS של חברת אפל העולמית מאפשרות פיתוח של אפליקציות שונות. האפליקציות שנקראות יישומונים בעברית מהוות את אותן תוכנות מיוחדות לפלאפונים שלנו אותן אנו מורידים בחינם או בעלות מסוימת מחנות האפליקציות בפלאפון שלנו. בנוסף, יש אתרים רבים שמפרסמים קישור הורדה לאפליקציה שלהם. נכון להיום יש סוגים שונים של אפליקציות לסמארטפונים, ביניהן אפליקציות משחקים, כאלו המיועדות לשימושים משרדיים, עסקים ועוד. במאמר זה נביא בפניכם דור חדש של אפליקציות, האפליקציות החכמות לבית, אפליקציות שהורדתן עוזרת למשתמש להיות בשליטה על כל מיני דברים בבית, כמו למשל אפליקציית דוד חכם.

אפליקציה לדוד החשמל שלכם

אם עד היום התמודדתם עם מים קרים וזאת משום שחזרתם מאוחר מהעבודה והמים הספיקו להתקרר, אם משום שהילדים או הבעל שכחו ללחוץ על כפתור הבוילר ואם משום סיבות רבות נוספות. כעת, ניתן לשלוט בדוד שלכם מרחוק וזאת באמצעות פיתוח של אפליקציה חכמה לדוד החשמל שלכם. אפליקציה זו שמהווה פתרון חלופי לטיימר לדוד החשמל בביתכם מצליחה לגרוף הורדות רבות וזאת משום היעילות שלה. היתרונות של אפליקציה זו היא השליטה שלכם מרחוק על ההפעלה והכיסוי של הטיימר לדוד החשמל וההבטחה שתמיד יהיו לכם מים חמים. באפליקציה מתקדמת זו לא רק שיכולים לכבות ולהדליק את המתג של הדוד מרחוק, אלא גם יכולים להחליט על שינוי של שעות הדלקת הבוילר מכאן לעכשיו ומכל מקום בו אתם ממוקמים.

לסיכום, כיום יש אפשרות להוריד אפליקציות חכמות לבית החכם, כמו למשל אפליקציית הסוויצ'ר שמאפשרת לכם ניהול חכם של הדוד בבית, שקט נפשי, שימושיות חכמה וחסכון בעלויות החשמל. תמיד יש לוודא שאותה אפליקציה אותה אתם מורידים או מעוניינים שחברה תפתח עבורכם אכן תתאים לכל הטלפונים החכמים.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.