בניית אפליקציות וספק אינטרנט – מה הקשר?

בניית אפליקציות וספק אינטרנט

בניית אפליקציות וספק אינטרנט – מה הקשר?

חלק מבעלי העסקים הקטנים נוטים לדחות על הסף את הרעיון של בניית אפליקציה עבור העסק שלהם. לשיטתם, העסק עשה מספיק דרך אל העולם הוירטואלי כאשר הוא בנה והציג לעולם דף פייסבוק ייעודי. במידה והעסק הרחיק לכת והוסיף לדף הפייסבוק אתר שמסוגל להתאים את עצמו לתצוגה על מסכי המובייל, במרבית המקרים הושקעה בכך כבר שפע עבודה ומחשבה. אין פלא שבעלי עסקים קטנים רבים מרגישים שההשקעה בתחום הושלמה.

ובכל זאת, למה כן כדאי לפתח אפליקציה?

בפועל, לא משנה באיזה ספק אינטרנט הלקוחות שלכם עושים שימוש, מן הסתם הם גולשים דרך מכשיר הסמארטפון. באופן כללי, אין היום אף ספק של אינטרנט בשוק שאינו מציע ללקוחותיו גלישת ווי-פי שמשמעותה גישה נוחה לרשת ממכשירים ניידים. לו הייתם יכולים לבקר את לקוחותיכם בהפתעה – לקוח אחר לקוח, בית אחר בית – מן הסתם הייתם מגלים שמרבית שעות הגלישה מתבצעות בישיבה נינוחה עם מכשיר הטלפון החכם ביד, ולא מהמחשב אשר מחובר לרשת באמצעות כבלים פיזיים.

הניתוק של המשתמשים מהכורח לשבת מול המחשב באווירת עבודה הביא לכך שפעולת הגלישה הפכה ליותר ויותר 'בליינית' באופייה. הגולשים דרך המכשיר הנייד אינם מבקשים לקדם את רשימת המטלות שלהם בעבודה. הם משתמשים בו כדי לקרוא תכנים, לצפות בסרטונים, לתקשר עם חברים ולרכוש מוצרים שנפשם חשקה בהם. כלומר המכשירים הקטנים הללו החליפו בפועל את היציאה לבית קפה כדי לפגוש חברים, את רכישת העיתון ואת סקירת הפרסומות שבו וכמובן – את הטיול בקניון ביחד עם חווית הצריכה הכרוכה בו.

ברור, כל תרבות הפנאי המוכרת לנו עדיין שרירה וקיימת, אך כל מי שמתעניין בתחום יודע שהעתיד נמצא בעולם הווירטואלי. אנשים עסוקים ועמוסים יותר, והם נוטים להמיר עוד ועוד פעולות ופעילויות לטובת כאלו שהם יכולים לבצע מנוחיות ביתם ומעל צג המכשיר הנייד שהם אוחזים בידם. בעתיד הקרוב – ולמעשה כבר עכשיו – עסקים שאין אליהם גישה נוחה מהמכשירים הניידים יאבדו לקוחות וייעלמו בהדרגה.

הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שהתקדמו אל העולם הווירטואלי היא להשקיע מעט אנרגיה, זמן ומשאבים בפיתוח אפליקציה עבור המכשירים הסלולאריים. חפשו חברה שמתמחה בצרכים של עסקים קטנים ושתוכל להציע לכם עסקה אטרקטיבית ומקצוענית כאחד. השלימו את הנוכחות שלכם ברשת על ידי פיתוח אפליקציה קטנה וחכמה אשר תדע להעביר את הלקוחות שלכם ביחד עם העסק אל העולם החדש של צריכה באמצעות מכשירים ניידים ורשת האינטרנט הביתית.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.