האפליקציות שפשוט אי אפשר בלעדיהן

האפלקיציות שאי אפשר בלעדיהן

האפליקציות שפשוט אי אפשר בלעדיהן

בין אם אתם מומחי סלולר ובין אם אתם טכנופוביים, אי אפשר כיום להסתדר עם סמאטרפון מבלי להתקין עליו את האפליקציות שישלימו ויתאימו אותו לצרכים הספיציפיים שלכם.

שוק האפליקציות רותח כיום ומציג אינסוף של אפשרויות ומוצרים שמתחרים אחד בשני. יחד עם זאת, ישנן אפליקציות שהצליחו להתבלט מעל כל השאר ונחשבות כיום ל"מאסט" בקרב כל משתמש סלולרי.

אתרי טכנולוגיה וצרכנות רבים כמו גיקטיים, בסט 5(https://www.best5things.com)  גאדג'טי ואחרים, מציעים כל הזמן המלצות לאפליקציות מומלצות בתחומים שונים. אז הנה כמה מהאפליקציות המובילות והמומלצות ביותר שעליהן תוכלו לקרוא בכמעט כל אתר או מגזין מוביל:

וויז (Waze)

אמנם אפליקציה זו משרתת רק את קהל הנוהגים, אך מכיוון שכיום כמעט כולם בעלי רכב בישראל, אי אפשר שלא להעריך את אפליקציית וויז המעולה שנחשבת גם לגאווה ישראלית כחול לבן ושייכת כיום לחברת הענק גוגל שקנתה אותה בסכום עתק.

וויז היא פלטפורמה מעולה שניתן לומר ששינתה את התנהגות הנהגים מקצה לקצה, וככל הנראה תשחק גם תפקיד משמעותי בשלב הבא של עולם התחבורה כשהרכבים האוטונומיים ייכנסו לפעילות.

ספוטיפיי (Spotify)

עוד תחום שהשתנה רבות מאז שהסלולר הגיע לעולמנו, הוא ההאזנה למוסיקה. בשלב הראשון, עוד היינו רוכשים אלבומים או שירים בחנות של אפל Itune אבל אז הגיעה ספוטיפיי ושינתה לנו לגמרי את המושגים.

עם ספוטיפיי, הכל הרבה יותר קל ופשוט. בתשלום חודשי קטן (או במנוי חינמי) תוכלו לקבל את כל המוזיקה שתרצו ישירות מהנייד שלכם כאשר כל מה שאתם צריכים, הוא חיבור לרשת האינטנרט. עד כדי כך זה פשוט. כבר אין צורך ברכישה שלשיר בודד או אלבום, כאן אתם מקבלים גישה לכלל המוזיקה העולמית.

בשורה נוספת שהביאה עימה ספוטיפיי, היא הפודקאסטים. שוק זה נחשב לשוק צומח וגדול מאוד ורובו נשלט כיום ע"י ספוטיפיי ועד כמה אפליקציות נוספות.

וואטסאפ (Whatsapp)

אמנם וואטסאפ היא אפליקציית מסרים די בסיסית, אבל כיום היא מציעה עולם שלם. לא משנה איזה סוג אנשים אתם, וואטסאפ תחבר אתכם עם שאר האנשים בצורה הפשוטה והקלה ביותר.

גם אפליקציה זו שינתה את העולם והובילה אותו מתוכנת ה-SMS הבסיסית והפרימיטיבית המובנית של הטלפון והביאה איתה חידושים רבים, כשבראשן האפשרות לשיחה קבוצתית. קשה מאוד לדמיין את העולם שלנו כיום בלי וואטסאפ ואין זה פלא שחברת פייסבוק הענקית רכשה את האפליקציה באחת מהעסקאות הגדולות בכל הזמנים.

לסיום, אפליקציה קטנה ופחות מוכרת מאלו שציינו למעלה, היא האפליקציה Keep של חברת גוגל. מדובר בסוג של יומן משימות שבאה להחליף את הפתקים שאנחנו תולים על המקרר או על דלת הכניסה. keep הופכת את המשימה לפשוטה מאוד כשהיא בנויה מפתקיות על פתקיות שאתם יכולים לכתוב לעצמכם.

את הפתקיות שאתם כותבים, אפשר לחלק לפי תגיות ונושאים, אפשר להוסיף תזכורות שיזכירו לכם לגביהן, אפשר לשתף עם חברים, אפשר להעלות תמונות ועוד הרבה אפשרויות. מי שמתחיל להשתמש באפליקציה הזו, לא יוכל להפסיק. מניסיון.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.