התפתחותו של הסמארטפון בשנים האחרונות

אפליקציית לאגו

התפתחותו של הסמארטפון בשנים האחרונות

סמארטפון הוא כבר מזמן לא מכשיר שמיועד לשיחות טלפון בלבד. אם בתחילת הדרך שימשו אותנו הטלפונים הנידים לשיחות בלבד, הרי שעם כניסת הטלפונים החכמים אנו משתמשים בהם לכל דבר כמעט במהלך חיינו, החל משיחות טלפון, דרך ניהול יומנים ועד בידור ופנאי. לצד דרישת הצרכנים לשימושים חדשים ומגוונים במכשירי הסמארטפון, כך מתרוממות להן חברות רבות שממציאות אפליקציות חדשות לטובת הגולשים. האפליקציות השונות מאפשרות לכל בעל עסק לקדם את העשיה העסקית שלו ומנגד יכולה האפליקציה לעמוד כעסק בפני עצמו.

ההתפתחות המהותית בעולם הסמארטפונים קשורה בקשר ישיר לאפליקציות המתווספות לחנויות של אנדרואיד ושל אייפון. אם בעבר ניתן היה ליהנות ממשחק אחד בודד והוא ה"סנייק" הרי שכיום ניתן לגלוש היישר אל החנות המקוונת וללכת לאיבוד בין שלל המשחקים המוצעים להורדה, אך לא רק משחקים ממלאים את החנויות של מכשירי הסמארטפון, אלא גם אפליקציות המסייעות לניהול הפיננסי, אפליקציות המאפשרות חיסכון בעלויות הצריכה וכיוצא בזה.

החיים קלים יותר עם הסמארטפון

אם בשנים עברו על מנת לבצע פעולה כזו או אחרת נדרש מאתנו לגייס אנרגיות ומשאבים, הרי שכיום באמצעות הסמארטפון הכל נגיש יותר. כל אדם רשאי לבצע קניות באמצעות הסמארטפון, לערוך השוואות מחירים, לנהל רשומות יומנים ועוד. התפתחות האפליקציות לצד התפתחות המכשירים המאפשרים את הצגת האפליקציות, הפכה את החיים של כולנו לנוחים ומהירים יותר.

בואו נערוך השוואה קטנה בין הטלפונים הניידים של העשור הקודם אל מול הטלפונים החכמים של העידן הנוכחי. בעבר מכשירים ניידים כללו מעגל אלקטרוני מודפס, מעבד, אנטנה, צג, רמקול, סוללה, לוח מקשים, כרטיס זיכרון ופומית. כיום הסמארטפון מציע מסך מגע, האנטנה התחלפה ב WIFI , לוח המקשים הפך לוירטואלי וכמובן מאפשר הסמארטפון גלישה אונליין לרשת האינטרנטית.

אפליקציות מאפשרות לממציא האפליקציה ליהנות מתועלות רבות ומגוונות וביניהם פרסום בית עסק, גריפת רווחים, שיפור היעילות העסקית ועוד ומנגד נהנה הצרכן מתועלות לא מבוטלות וביניהן יעול זמנים, חיסכון בעלויות וכיוצא בזה. ניתן לקחת לדוגמא אפליקציות רבות אשר גרמו גם לצרכן וגם לממציא האפליקציה ליהנות מתועלות רבות ומגוונות וביניהן תוכנות המאפשרות הוצאת חשבוניות ממוחשבות, אפליקציות לשמיעת רדיו אונליין מכל העולם, משחקים רבים ומגוונים ועוד. אין ספק כי התפתחות הסמארטפונים הפכה את החיים לקלים ונוחים יותר, אך במקביל גם למאתגרים יותר וזאת משום שכל ממציא אפליקציה צריך לחשוב כיצד הוא ממציא מחדש את הגלגל והופך את האפליקציה לשימושית ונדרשת על ידי הצרכן.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.