חידושים בעולם האפליקציות

חידושים בעולם האפליקציות

חידושים בעולם האפליקציות

כאשר אנו פוגשים אנשים כיום לרוב נמצא בידיים שלהם את המכשיר הקטן שכולנו מכורים אליו: הטלפון החכם. מרביתנו מחוברים אל המכשיר הזה יום-יום ושעה-שעה, ולא נפרדים ממנו אפילו כשאנו הולכים לישון. כאשר אנחנו מדברים על רוב האנשים, חייבים לקחת בחשבון שמדובר גם במרבית הלקוחות של העסק שלכם. על גבי הטלפון החכם יש לכם את האפשרות להתחבר ישירות אליהם, בעולם שהם נמצאים בו, להציע להם שירותים ועניין כדי להעביר את המסרים השיווקיים שלכם, ליצור עמם אינטראקציה, וכמובן – בשורה התחתונה – לשפר את המכירות.

אנשים נוטים להתבלבל בין האפליקציה לאתר האינטרנט. אבל אפילו אם האתר של העסק יודע להתאים את עצמו למסכים של המכשירים החכמים, הוא בכל זאת אינו מותאם לעולם המובייל בצורה הטובה ביותר. אפליקציות הן מטבען גמישות וחכמות יותר, מציעות אפשרויות שונות מן האתר ובעיקר- מותאמות באופן הזרימה של המידע והפעילויות בדיוק לעולם המובייל ולאפשרויות שהוא מציע. מדובר בסמליל של העסק שלכם אשר יוצג על גבי מסך הטלפון החכם, בין שאר האפליקציות השימושיות הרבות. כאשר אתם מתבוננים בטלפונים החכמים ורואים את שלל הסמלילים על מסך הבית – אתם בעצם רואים אפליקציות שונות שבחלקן מוצעות כחלק מן המכשיר עצמו (למשל – יומן או פנקס טלפונים) ואחרות מייצגות אתרים ועסקים שהצליחו לשכנע את המשתמשים בכדאיות הורדתן לתוך המכשיר הפרטי שלו.

אפליקציה – הדרך שלכם אל מסכי המובייל

ברור שכאשר אתם מחפשים את הפתרון הנכון חייבים לגשת לחברה שתבנה עבורכם את האפליקציה הטובה ביותר, בעלות אפשרית ועל בסיס ידע וניסיון מרבי. אפליקציה אינה משהו שעושים אותו 'על הדרך' בלי להשקיע מחשבה בתהליך של אפיון, ניתוח והבנת העסק שלכם. אפליקציה צריכה להביא עמה ערך מוסף ללקוחות שלכם, להיות נוחה, נגישה, שירותית ומהנה. כדי לגרום ללקוחות להיות מודעים אליה תוכלו להשתמש באמצעי פרסום שונים, כמו למשל סרטי תדמית שהפכו לכלי אפקטיבי במיוחד ברשתות החברתיות.

האפליקציה שלכם, במיטבה, תשקף את היכולות הייחודיות שלכם, תציע ללקוחותיכם שירות וערך מוסף וכמובן – תסייע לדחוף מבצעים, מכירות וכל מידע שיווקי שחשוב לכם להעביר. כדי להשיג את המטרה המורכבת הזו צריך לחשוב ולתכנן את האפליקציה בצורה מעמיקה ומקצועית. כאשר תכינו סרטי תדמית עבור העסק שלכם תוכלו לשלב בהם הדגמה של הכלי המתקדם הזה. עצם קיומה של אפליקציה עבור העסק שלכם ממתגת אותו כעסק מתקדם שמשקיף קדימה אל העתיד ומוכן להעניק ללקוחותיו את השירות המתקדם והטוב ביותר.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.