חידושים ושימושים בתחום האפליקציות מובייל

חידושים ושימושים בתחום האפליקציות מובייל

מאז הפכו המכשירים הסלולריים לחלק בלתי נפרד מחיינו, שוקדים חברות רבות על פיתוחים וחידושים למובייל, אשר באים לידי ביטוי הן ברמת החומרה והן ברמת התוכנה. לא יהיה זה מוגזם לכתוב כי, בכל יום עולה לאוויר לפחות אפליקציה אחת חדשה, חלקן זוכות לפופולאריות ואילו אחרות נלחמות על מיקומן בחנות ההורדה, הן של אנדרואיד והן של IOS (אייפון).

היכולת של האדם הממוצע לעקוב אחר השינויים, החידושים והשימושים בתחום האפליקציות במובייל היא כמעט בלתי אפשרית ולשם כך בחרנו להציג עבורכם חידושים ושימושים שיהוו עבורכם כלי עבודה ושעשוע בזמן הקרוב.

חשוב להבין כי לא כל אפליקציה מאושרת ועולה לאוויר וכדי לצרף אפליקציה אל החנות של אפל ו/או אנדרואיד, יש לעבור רף שנקבע מבעוד מועד. ישנן אפליקציות שכל אדם המחזיק מכשיר סלולארי מתקדם מכיר אותן, אך במקביל קיימות אפליקציות שימושיות לא פחות, שרבים לא זכו להכיר אותן וביניהן: אפליקציה המאפשרת למשתמש להאזין לתחנות רדיו מכל העולם בזמן אמת. נסעתם לטיול באירופה או ארה"ב וקשה לכם להתנתק מהרדיו הישראלי? כנסו לאפליקציה והאזינו לשידורים בזמן אמת. אתם רוצים להתעדכן במצעד הפזמונים האמריקאים? הכנסו לאפליקציה והאזינו לתחנת רדיו מרחבי ארה"ב. אפליקציה נוספת שנכון לציין היא אפליקציה המחשבת עבורכם את עלויות הדלק בהתאם למרחק הנסיעה, לסוג הדלק הנדרש וסוג הרכב אותו מתדלקים, כך שניתן לחסוך באמצעותה לא מעט כסף.

משחקים חדשים ומאתגרים

כשמדברים על חידושים בעולם האפליקציות, אי אפשר להתעלם מהמשחקים הרבים שמועלים לחנות. המשחקים מהווים נתח גדול מסך האפליקציות המוצעות להורדה ויש לציין כי חלק מהמשחקים ניתנים להורדה בחינם ואילו בעבור חלק אחר תדרשו לשלם סכום סמלי.

מספרן הרב של האפליקציות מאפשרות לכל אדם למצוא את מבוקשו, בין אם הוא מחפש אפליקציה שתשמש עבורו ככלי עבודה, כלי לניהול תזרים מזומנים עסקי, לניהול משק הבית, סיוע בגידול הילדים וכיוצא בזה. כל שנדרש מאדם ממוצע כדי להוריד אפליקציה למכשירו האישי וכדי להכיר בחידושים הוא, מכשיר מתקדם (בין אם זהו אייפון או כל מכשיר אחר) וחיבור לרשת האינטרנט.

אם המכשיר שלכם תקול, לא תמיד תצליחו להוריד אפליקציה חדשה למכשירכם, בין אם קיימת בעיית חיבור לרשת האינטרנט ובין אם המסך שלכם שבור ועל כן נכון לבצע תיקון מסך לסמארטפון או לחיבור הרשת וזאת כדי שתצליחו ליהנות במאת האחוזים ממה שיש לאפליקציות להציע לכם.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.