כל העובדות על פרסום דיגיטלי

כל העובדות על פרסום דיגיטלי

זו כבר לא שאלה – הפרסום בימינו עבר למדיום הדיגיטלי, ולמרות ההצמדות הבלתי-נלאית של בעלי עסקים מסוימים לפליירים ושיווק בתיבות הדואר, הרי ידוע שלמעלה מ-90% מהחומרים השיווקיים המודפסים מוצאים את דרכם היישר אל פח – בלי שהלקוח הפוטנציאלי אפילו הציץ בהם.

מסיבה זו חברות לפרסום דיגיטלי כמו טריפל ואחרות מוצאות את עצמן עסוקות במיוחד, כאשר יותר ויותר בעלי עסקים עוברים למדיום הפרסום הדיגיטלי, ונהנים ממינוף של אינספור כלים ויכולות שפשוט לא ניתן למנף באף כלי פרסום אחר.

המדיומים הזמינים לשיווק דיגיטלי אפקטיבי:

1. אתר אינטרנט – הבסיס החיוני והמחייב לכל עסק כיום, ואם אין לכם עדיין אתר, עזבו הכול וצרו אחד. מרבית לקוחותיכם כבר עברו לחיפוש פתרונות דרך הרשת, ואם אתם לא שם, זו בעיה. המתחרים שלכם שם, והם מקבלים את העבודה.

2. רשתות חברתיות – מעבר לאתר שמהווה כרטיס ביקור עסקי מחייב, הפעילות השוקקת של הרשתות החברתיות, ופייסבוק כמובילה, מהווה כר פורה למשווקים נבונים שיודעים למנף את הפוטנציאל האדיר של שיווק במדיום זה.

3. אפליקציות ייעודיות – אם לפני 10 שנים כולם עברו לרשת, בשנים האחרונות אנו עדים למעבר הבלתי ניתן לעצירה של העולם העסקי לתוך מרחב הסלולאריים החכמים, דרך פיתוח אפליקציות. חברת טריפל מהווה דוגמא לאחת מאותן חברות מוצלחות שמבססות את עצמן ע"י מתן שירותי פיתוח אפליקציות לבעלי עסקים, מה שהופך את העסק שלכם לא רק לזמין יותר, אלא גם לפופולארי יותר בקרב קהל הלקוחות המודרני.

איך מתחילים?

בכל המדיומים הזמינים לשיווק עסקי דיגיטלי ופרסום דיגיטלי תמצאו מומחים לדבר. בעלי עסקים גדולים וקטנים כאחד ממנפים את המדיום הדיגיטלי דרך חברות אלו, ונהנים מהידע, היכולות, היצירתיות והזמינות הגבוהה של אנשי המקצוע הללו, אשר מתמחים בפרסום מסוג זה.

כשאתם פונים לחברה המתמחה בפרסום על גבי הרשת, הכינו את המידע הזה מראש:

1. המוצר או השירות שאתם רוצים לשווק.

2. מיהו קהל היעד הפוטנציאלי שלכם – מין, גיל, מגזר, בעלי מקצוע מסוימים, לקוחות באזור מסוים, וכיו"ב.

3. מה מייחד אתכם – מה הופך אתכם לטובים יותר.

4. כל חומר שיווקי קודם שהיה ברשותכם.

5. מה הצרכים העיקריים שלכם – כלומר, מה אתם רוצים להשיג מהפרסום הדיגיטלי? הרי זה מובן מאליו שאתם רוצים להגדיל את המכירות של העסק ולצמוח ולשגשג כלכלית, אך כאן השאלה ממוקדת יותר, ומכוונת אתכם להתמקד באספקט הדיגיטלי.

לדוגמא, בבניית אפליקציה לעסק שלכם, ניתן להתמקד בצרכים כמו – זמינות גבוהה ללקוחות בכל מדיום (סלולארי חכם, מכשירים חכמים אחרים), מתן מענה לשאלות נפוצות של הלקוח, יצירת גימיק שיווקי, משחק וכיו"ב שייצור עניין בחברה, או מתן אפשרות לביצוע רכישות ישירות דרך האפליקציה – הכול בהתאם לצרכים שלכם.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.