מצלמות אבטחה בשילוב אפליקציות

אפליקציית אבטחה

מצלמות אבטחה בשילוב אפליקציות

מצלמות אבטחה החלו את דרכן כמכשור טכנולוגי אשר צילם אזור מסוים ללא אפיונים נוספים, כעבור כמה שנים החלו לצוץ להן בהדרגה מצלמות אבטחה שונות כגון מצלמת בעלת חיישנים שונים המובנים לתוכה, לדוגמא – מצלמת חיישן תנועה אשר מאפשרת צילום של אזור בעת בה החיישן מזהה תנועה ובכך הניבו יתרונות רבים למצלמות האבטחה.

היתרונות השונים במצלמות אבטחה משולבות

מצלמות אבטחה המשולבות חיישנים או אשר מגיעות בשילוב אפליקציות מביאות עמן יתרונות רבים, לשם הבהירות, מצלמת חיישן תנועה אשר צוינה קודם הנה יותר חסכונית בחשמל, מקום על הזיכרון של המצלמה ועוד, זאת עקב תחילת הצילום ברגעים רלוונטיים למתרחש באזור. עוד מצלמה נוספת שכדאי להכיר היא מצלמה מסוג מצלמות IP, מצלמה זו הנה מצלמה אשר ניתן לחבר אותה לרשת קיימת (כגון – רשת האינטרנט ובכך להעביר מידע מרחוק, רשת פנימית ובכך להעביר מידע בין כל המחשבים המחוברים אליה בלבד ועוד סוגי רשתות שונים) ובנוסף, לשלוט בה מרחוק ולקבל ממנה מידע גם כאשר אינכם בסביבתה. מצלמת אייפי אלחוטית הנה מאפשרת גישה מרחוק, מזעור האנשים בעלי הגישה לתצלומי מצלמת האבטחה ונוחות התקנה ושימוש בעקבות חסכון בהעברת קווי תקשורת המתחברים מהמצלמה אל היעד (כגון מחשב). קיים מגוון עצום של מצלמות אבטחה בשוק, אלו מביאות עמן יתרונות מסוימים וניתן להרחיב על כל אחת מהן בנפרד אך הדבר ידרוש זמן רב, אנו ממליצים בחום להתיעץ עם עסק מומחה, בעלי המקצוע יוכלו ליעץ לכם בכל הנוגע לסוגי מצלמות האבטחה השונים ובכך להתאים לכם תשובה באופן פרטני. לשם המחשה נדון על עוד מצלמת אבטחה מוכרת – מצלמת אבטחה בעלת חיישן לראיית לילה – אלו מצלמות אבטחה המאפשרות צילום איכותי גם בתנאי ראות קשים כגון ערפל או אזורים חשוכים, כאן יתרונן של מצלמות האבטחה אשר צוינו דווקא ברור.

מהן מצלמות אבטחה בשילוב אפליקציות?

כפי שהוזכר, קיים מגוון רב מאד של מצלמות אבטחה. כיום, קיימות מצלמות אבטחה אשר משולבות עם אפליקציות שונות, למכשירים חכמים ולמחשבים כאחד; אלו מאפשרים שליטה על מגוון אפשרויות מצלמת האבטחה. נחזור לרגע לדבר עם מצלמת אייפי אלחוטית, זו מאפשרת שליטה מרחוק ובכך שילובה עם אפליקציות שונות מאפשרת גיוון נרחב ושליטה ביד חופשית על מגוון אפשרויות. נניח כי אנו מדברים על מצלמת אייפי אלחוטית בעלת אפשרות תנועה, אם המצלמה מוצבת באזור אשר למצלמת האבטחה אין מספיק רדיוס ראייה בכדי לכסות את מגוון השטח, או באם בשעות מסוימות אנו נעדיף להציב את זווית המבט של מצלמת אייפי אלחוטית בזווית אחרת, זאת יהיה ניתן לבצע דרך אפליקציה בקלות רבה. היתרונות העיקריים בשילוב מצלמות עם אפליקציות הן שליטה קלה על ידי המשתמש וכמובן מגוון נוסף של אפשרויות אשר עומדות בפני המשתמש במצלמת האבטחה.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.