ניהול נוכחות עובדים

חברת מחשוב לעסק שלך

ניהול נוכחות עובדים

החיים שלנו מתנהלים עם הטלפון הנייד וכך גם החיים המקצועיים. חלק בלתי נפרד משגרת יומם של עובדים שכירים הוא שעון נוכחות. השימוש בו הוא משהו ששקוף למי שמשתמש בו ולכן אנחנו לא מקדישים כמעט מחשבה ליעילות ולנוחות של השימוש עבורנו ועבור המעסיק שלנו. כיום דיווח נוכחות עם שעון נוכחות אפליקציה מתבצע בנוחות ובקלות, מה שמאפשר לעובד מינימום התעסקות עם דיווח הנוכחות ולמעסיק יש אפשרות לקבל אונליין את מצב הנוכחות בחברה.

יעילות עבור העובד

בראש ובראשונה דיווח עם שעון נוכחות אפליקציה מאפשר כמה שפחות התעסקות עבור העובד. אם בעבר שעון נוכחות היה דורש מהעובד להגיע פיזית אל מקום העבודה, כיום ממש אין צורך בכך ואפשר לדווח על הנוכחות גם מהמכשיר הנייד. עולם העבודה שהשתנה בעקבות מגיפת הקורונה, ייתר במקרים רבים את הצורך להיות נוכחים פיזית במקום העבודה. אנחנו עובדים היום יותר מהבית ומעסיקים רבים מאפשרים חלוקה של שבוע העבודה בין הבית לבין מקום העבודה. זה נוח לעובד ולרוב זה גם מאוד נוח למעסיק. בשל כך, דיווח הנוכחות של העולם הישן כבר פחות רלוונטי. עובד שלא נמצא במקום העבודה יכול לעשות שימוש באפליקציית נוכחות מכל מקום בו הוא עובד, אם זה המשרד הביתי או בית הקפה.

נוחות עבור המעסיק

עבור מקומות עבודה רבים, שעון נוכחות אשר פועל באמצעות אפליקציה הוא פיתרון נוח ויעיל. שעון נוכחות אפליקציה מאפשר למעסיק לקבל את נתוני הנוכחות בצורה אוטומטית ופשוטה. כך ניתן לעקוב במהלך החודש אחר נתוני העבודה של העובדים השונים ולנהל בקרה בנושא. בסוף החודש, מחלקת השכר בארגון יכולה לפעול בצורה מהירה ולחשב את שכר העבודה עם מינימום טעויות ובמהירות רבה יותר. עובדים אשר מתוקף עבודתם נדרשים לעבוד מחוץ למקום העבודה (למשל טכנאים, אנשי מכירות וכן הלאה) יכולים לדווח נוכחות מכל מקום בו הם נמצאים ולמנוע טעויות בדיווח הנוכחות כמו בשיטות הדיווח הישנות.

לא רק ארגונים גדולים יכולים לצאת נשכרים מעבודה עם שעון נוכחות בטלפון הנייד או שעון נוכחות אפליקציה. גם חברות ועסקים קטנים יהנו מהאפשרות לקבל את דיווחי העובדים בצורה פשוטה ישירות למחשב, מבלי להנהיג שיטת דיווח מיושנת ולהתעסק בסופו של החודש בקבלת דיווחי נוכחות חסרים או לא מדויקים. היעילות בה עובדת אפליקציית נוכחות היא לא דבר של מה בכך. החיסכון הזה מתורגם לחיסכון בכסף ובזמן עבודה רב שנחסך ואשר יכול להיות מתועל לצרכים אחרים של העסק. כאשר מדובר בעסק קטן זהו חיסכון משמעותי.

בחירת שעון נוכחות אפליקציה תלויה בראש ובראשונה בצרכים של העובדים באירגון. במידה ועובדים רבים אינם נמצאים פיזית במקום העבודה מתוקף תפקידם, שעון נוכחות אשר מאפשר דיווח מרחוק הוא פיתרון נהדר. חשוב שהאפליקציה תהייה פשוטה ככל הניתן לשימוש, ותאפשר לעובד לדווח בקלות.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.