ספק ותשתית – לפתח את האפליקציה הנכונה לעסק שלך

פיתוח אפליקציות

ספק ותשתית – לפתח את האפליקציה הנכונה לעסק שלך

אחת הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשות בעלי עסקים לצורך בניית קידום ושיווק העסק שברשותם, הוא מן האינטרנט וכל מה שהוא מציע. העובדה שכיום אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו וכל מה שאנחנו עושים ביום יום עובר דרכו, מלמד עד כמה כוחה של הרשת משמעותית, בכל מה שקשור להיבטים של פרסום, קידום ושיווק עסקים, גדולים וקטנים.

מן הסתם קשורים לכך לא מעט כלים, לא מעט אמצעים, החל מדברים בסיסיים שקשורים לשירותי ספק ותשתית שמאפשרים לרשת להתנהל באופן סדיר ומהיר, ועד לנקודת הקצה של הרשת, מה שכל אחד מהלקוחות מקבל, בין אם זה במחשב הביתי או העסקי, בטאבלט וכן במכשירי הסלולר. זו הנקודה בה בעלי עסקים, דואגים לקדם ולשווק את העסק שלהם. הם עושים זאת באמצעות אפליקציות מתאימות.

הכלי המוביל היום לקידום ושיווק עסקים הוא אפליקציה, וזה לא מקרי. הרי כל אחד מאיתנו נושא את מכשיר הסלולר שלו לכל מקום, מבלה איתו את מרבית זמנו, גולש דרכו באינטרנט לא פחות מאשר במחשב הביתי או העסק, בין אם זה בארץ ובין אם זה כשהוא נמצא בחו"ל, בין אם בבית ובין אם במקומות אחרים. לכן, הגיוני שעסקים ירצו להשתמש באפליקציות בשביל לקדם את עצמם, זה הרבה יותר נגיש, הרבה יותר זמין, פשוט וזה נמצא כל הזמן לרשות המשתמשים.

מה עוד, שכיום בעזרת אפליקציות אפשר לעשות הכל. ניתן לרכוש מוצרים, להזמין שירותים, ליצור קשר עם בית העסק, לקבל מידע, ליהנות ממגוון שירותים בצורה פשוטה ומהירה. לכן הרבה עסקים בוחרים להשקיע לא מעט כסף בפיתוח אפליקציה שתשרת אותם, לצד אתרי אינטרנט, עמודים בפייסבוק וכלים דיגיטליים אחרים.

איך בונים אפליקציה לעסק בצורה נכונה

ראשית, יש לאפיין את הצרכים והמאפיינים של העסק. יש להבין בדיוק מה הוא צריך, ממה הוא בנוי, מי הלקוחות שלו, אל מי הוא פונה וכיצד יש לעשות את זה.

שנית, יש לבחור איך לבנות את האפליקציה מבחינת תוכנה. היום מרבית העסקים בוחרים לייצר אפליקציות שיתאימו לכל המערכות, קרי אנדרואיד, אפל ואחרות.

שלישית, צריך להחליט מה יש באפליקציה. אילו כלים ואפשרויות אמורים להיות בה. חשוב להבין כיצד היא תעבוד בפועל. למשל, אם מדובר באפליקציה שמספקת שירותי מכירות או הזמנות, אז צריך להחליט איך עושים את זה, מהי שיטת התשלום, איך מאפשרים לגולשים לשלם בצורה בטוחה ללא חשש.

ארבע, יש להקפיד על הגודל של האפליקציה, על מנת שלא תעמיס יותר מדי על המכשיר ויהיה ניתן להשתמש בה בצורה פשוטה ומהירה.

חמש, חשוב לבחון איך האפליקציה תעוצב, כך שהיא תתאים לעיצוב של העסק מחד וכן תספק חווית גלישה למשתמשים.

מן הסתם, כל נקודה וכל פרט ייבחנו מספר פעם וסביר להניח שעם הזמן, יהיה מקצה שיפורים ועדכונים של האפליקציה.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.