עולם העסקים כבר מזמן עבר לסביבת המובייל, ומה איתך?

עסקים במובייל

עולם העסקים כבר מזמן עבר לסביבת המובייל, ומה איתך?

הידעת שמחצית מפעולות הגלישה ברשת האינטרנט מתקיימות באמצעות מכשירי הטלפון הנייד? הידעת שהיקף העסקאות המקוונות באמצעות המובייל עולה משנה לשנה במאות מיליוני שקלים? הידעת ש-95% מבעלי מכשירי הטלפונים החכמים מבצעים פעולות חיפוש אחר עסקים קטנים באמצעות הטלפון? ועם כאלו עובדות ונתונים כל שנותר לך לעשות הוא להצטרף למהפכת המובייל לעסקים…בהנחה שאתה עדיין לא שם.

בימים אלו אנו מציינים 10 שנים להגחתו לאוויר העולם של מכשיר האייפון הראשון מבית "אפל". עשר שנים במהלכן מכשירי הטלפון החכמים המחוזקים על ידי כל אחד ואחת מאיתנו הפכו לאמצעי מולטימדיה רב שימושים. כיום, באמצעות כל מכשיר טלפון חכם אנו יכולים לנהל את חיינו במגוון הולך וגדל של תחומים, החל מביצוע עסקאות רכישה מקוונות ברשת האינטרנט, דרך ניהול יומן שעות ועד למעקב שעון נוכחות עובדים בבית העסק. ריבוי המשימות באמצעות מכשירי הטלפון החכמים מתאפשר באמצעות מה שמכונה: אפליקציות או בעברית: יישומים.

יישומים מתקדמים לבעלי עסקים

בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים מגלים את היתרונות הרבים הטמונים בכפות ידיהם של קהל לקוחותיהם, כלומר בעולם האפליקציות לעסקים המותקנים במכשירי הטלפון החכמים של לקוחותיהם. האפליקציות לעסקים משלבות בתוכן  מגוון רחב של פיצ'רים ייעודים המסייעים לבעל העסק להגדיל את הכנסותיו, לשמור על קשר רציף עם לקוחותיו, לבסס את מעמדו המקצועי בסביבת המובייל ועוד מגוון רחב של יתרונות עסקיים מובהקים המתאפשרים באמצעות פיתוח אפליקציה (יישומון) ייעודית לבית העסק.

האפליקציות לעסקים, בדומה להליכי תכנון והקמת אתרי אינטרנט, מפותחות באמצעות מה שמכונה בשפה המקצועית: הליך אפיון. הליך זה מאפשר למפתחי האפליקציה לבחון את צרכיו השיווקים של בעל העסק, להגדיר את קהלי המטרה אליהם מכוונת האפליקציה וליצור לבעל העסק את האפליקציה הנכונה, המדויקת והמתקדמת ביותר.

פיתוח אפליקציות לעסקים הינה פעולה מקצועית ומאתגרת המחייבת אתכם לשכור את שירותיה של חברת פיתוח אפליקציות מקצועית ומנוסה המתמחה גם בצד הטכני הנלווה להליכי הפיתוח השונים וגם בצד השיווקי –מכירתי המאפשר לכם להפוך כל פיצ'ר טכנולוגי המוטמע בתוך האפליקציה לאמצעי יעיל למטרות קידום והגדלת המכירות בבית העסק דרך האפליקציה.

על מנת להפוך את האפליקציה העסקית שלכם לכלי עוצמתי להגדלת המכירות והרווחים, חברת הפיתוח המלווה אתכם חייבת לקיים עבורכם הליך אפיון מדויק ומקצועי במסגרתו מושם דגש על תכנון מרכיבי האפליקציה והגדרות מטרת האפליקציה, קהלי היעד הרלוונטיים לכם וכדומה.

לאחר שלב האפיון וניתוח מעמיק של צרכי האפליקציה, חברת הפיתוח ניגשת לשלבי הביצוע ומאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים ייעודים לאורך שלבי פיתוח האפליקציה, לרבות, שירותי עיצוב באמצעות מעצבי אפליקציות המתמחים בהליכי עיצוב קונספטואליים לסביבת המובייל, שירותי תכנות ופיתוח במסגרתם נבנים עבורכם כל כפתורי האפליקציה והפיצ'רים השונים המוטמעים בה ושירותים נוספים המיועדים לצרכי תחזוקת האפליקציה והתאמה לכל מכשירי הטלפון החכמים ולכל סוגי מערכות ההפעלה הקיימות כיום.

לסיכום, הקמתה של אפליקציה לעסקים תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הנובעים בעיקר מהשימוש ההולך וגובר בסביבת המובייל לצרכי גלישה, איתור עסקים וביצוע רכישות מקוונות על ידי קהל לקוחותיהם. הפקידו לבחור בחברת הפיתוח הנכונה והמקצועית וגם אתם תוכלו לבסס את מעמדכם העסקי בסביבת המובייל המתפתחת.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.