פיתוח אפליקציות בתחום התיירות – כיצד לעשות זאת נכון?

פיתוח אפליקציות בתחום התיירות – כיצד לעשות זאת נכון?

בעידן של היום, הכל קורה בסמארטפון. זאת כבר עובדה בשטח ושחקנים שלא לוקחים זאת בחשבון, יאבדו בסופו של דבר את בסיס הלקוחות שלהם וצמיחת העסק שלהם סופה להיעלם.

הדבר נכון במיוחד בעולם התיירות הדינמי והסוער שבו שחקנים רבים ובינלאומיים גדולים מתחרים ביניהם על תשומת ליבו של הצרכן בכל דרך אפשרית. חברות התיירות הגדולות ביותר בעולם כמו אקספדיה, בוקינג, טריפ אדווייזר וכד', כבר הבינו זאת מזמן והן מציעות מערך שלם של שיווק באמצעות אפליקציות מתקדמות וייחודיות.

גם אתרי תיירות ישראלים כמו איסתא, גוליבר, מטיילים בעולם, אשת טורס וכו' נמצאים חזק בשטח הסלולרי וגם הם כמו אתרי הענק הבינלאומיים, מבינים ששם נמצא העתיד בכל מה שקשור להזמנת תיירות צרכנית.

אז מה חשוב לשים לב בפיתוח אפליקציה לאתר תיירות?

כדי ליצור אפליקציה נכונה ומותאמת היטב, יש כמה אלמנטים שחייבים לקחת בחשבון לפני כל התחלה של פרוייקט:

התאמה לחנויות האפליקציות הגדולות – שוק האפליקציות כיום, נשלט בידי 2 חברות ענק – גוגל ואפל. שתי חברות אלו חולשות על כל השוק וניתן לומר בצורה הפשוטה ביותר שאם האפליקציה שלכם לא תופיע באחת משתי החנויות האלו, אתם פשוט לא תהיו קיימים.

לכן, חשוב לתכנן היטב כבר בשלב הפיתוח, ולהתאים את האפליקציה שתעמוד בכל התנאים והדרישות לגוגל פליי ולאפסוטר של אפל.

אפיון נכון וברור – כדי להצליח להקים אפליקצית תיירות טובה, יש לאפיין היטב את העבודה וזאת כדי ליצור את סביבת העבודה הנכונה והראויה. יש לבדוק ולבחון את סוג האוכלוסיה אליה מכוונים את האפליקציה – האם היא מיועדת לכלל התיירים? או שרק לסקטור מסויים כמו תיירים צעירים בלבד? או משפחות?

כמו כן, האם האפלקיציה מיועדת להחליף לגמרי את האתר או רק להשלים אותו? תשובות ברורות ומפורטות לשאלות כאלו, יעזרו לפיתוח מהיר ויעיל ויחסכו הרבה בעיות שעלולות להיגרם בדרך.

כתיבת קוד נכון – שלב כתיבת הקוד הוא שלב קריטי בכל פיתוח אפליקציה חדשה, והדבר לא חולך על אפליקציות התיירות. כשמקפידים על קוד נכון ועדכני, מרוויחים זמן יקר בעתיד. כך למשל, כתיבת קוד דינמאי בצורה נכונה, יבטיח עבודה מהירה כשיצטרכו לעשות שינויים עתידיים.

חווית המשתמש – אי אפשר אפילו לחשוב על פיתוח אפליקציית תיירות לפני שמדברים ומתכננים את חווית המשתמש. הצרכן הפשוט דורש הפעלה מהירה וברורה והסבלנות שלו היא קצרה מאוד. חוויה גרועה של ממשק האפליקציה תביא את הצרכן לעזוב אותה מהר מאוד ולעבור אל המתחרה הבא. חשוב מאוד להקפיד על ה-UXI ולערוך מבחנים וניסויים רבים לפני שמוציאים את המוצר לשוק.

הקפדה על כללים אלו, יבטיחו לכם עמידה בתנאי התחרות הקשים של עולם השיווק הדיגיטלי של עולם התיירות ויעניקו לכם אפליקציה שעומדת בכל התנאים ההכרחיים להצליח.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.