שיווק אפליקציות ברשתות החברתיות

עסקים במובייל

שיווק אפליקציות ברשתות החברתיות

שוק האפליקציות הינו שוק רווי הכולל מיליוני אפליקציות קיימות. חלקן טובות יותר, חלקן פחות, חלקן יותר פופולריות וחלקן עדיין לא חצו את רף 100 ההורדות. בשורה התחתונה כדי שהאפליקציה תצליח ותצבור תנופה צריך לקדם ולשווק את האפליקציה. שיווק אפליקציות תוכלו לבצע בעיקר ברשתות החברתיות וכן בטכניקות נוספות. מומלץ לשכור את שירותיה של חברת פרסום מקצועית ומנוסה בשיווק אפליקציות שתוכל לסייע לכם בנושא.

ניהול קמפיין בפייסבוק עם מודעות אפליקציה: ניהול קמפיין בפייסבוק היא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר לקידום ושיווק אפליקציות ברשתות החברתיות. הרי שפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ואנשים מורידים אפליקציות בעיקר על ידי המלצות מחברים/מכרים או מהמלצות המערכת על טיבה של האפליקציה. פרסום של האפליקציות בפייסבוק יכולה להיות רעיון נהדר לקידום האפליקציה, כמות ההורדות שלה וליצירת מעורבות גדולה יותר של הגולשים עם האפליקציה. במערכת הפרסום של פייסבוק יש אפשרות לפרסם מודעות אפליקציה מיוחדות המציגות לגולשים מידע, תמונות וסרטונים מתוך האפליקציה ואפשרות להוריד את האפליקציה בקלות ובמהירות. כל שאתם צריכים לעשות הוא לרשום את האפליקציה לפייסבוק, להטמיע את הSDK ולאפשר לנתונים לעבור בין האפליקציה למערכת הפרסום של פייסבוק. כעת תוכלו ליצור מודעות אפליקציה מיוחדות כדי לאפשר לאנשים להוריד את האפליקציה במהירות ובאופן ישיר דרך המודעה. תוכלו גם לעשות שימוש בסרטוני מכירה מיוחדים שיצרתם לקידום האפליקציה שלכם.

שיווק אפליקציות באמצעות טכניקות נוספות ברשתות החברתיות:

ישנן טכניקות נוספות לשיווק בפייסבוק או באמצעות רשתות חברתיות פופולרית אחרות. תוכלו להשקיע בפרסום האורגני: כלומר להעלות פוסטים לפייסבוק, לבקש מחברים לשתף אותם, לפרסם את האפליקציה בקבוצות דיון רלוונטיות (ללא ספאם או פרסום מוגזם) ולבקש מאלה שהורידו את האפליקציה גם כן לשתף אתכם. כמו כן להקים עמוד עסקי ולקדם את העמוד העסקי העוסק סביב האפליקציה. תוכלו גם להשקיע בקמפיין ממומן רגיל לשליחת תנועה לעמוד ההורדה של האפליקציה. לבסוף תוכלו גם לשכור את שירותי הפרסום של משפיענים שונים ברשתות החברתיות שאולי ישמחו, תמורת סכום כסף מסוים, לפרסם את האפליקציה שלכם והשימוש בה.

השכרת שירותיה של חברת פרסום:

שיווק אפליקציות יכולה להיעשות במספר דרכים אולם חשוב שאיש המקצוע המבצע את עבודת הפרסום יהיה בעל ניסיון בשיווק אפליקציות. לא רק שאתם רוצים שהפרסום שלכם יהיה חיובי ויסחוף אחריו אנשים, הרי שאתם רוצים גם לבצע את הפרסום בצורה נכונה שיחס ההמרות שבין ההשקעה לכמות ההורדות של האפליקציה תהיה נתון שמשתלם בשבילו להמשיך את הקמפיין. על כן אתם רוצים לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר לשיווק אפליקציות ברשת. צרו עמנו קשר באמצעות טופס צור הקשר באתר ואחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם ולתת לכם שירות נהדר ומקצועי, החל משלב השיחה הראשונית ועד לשלב שבו אתם נהנים מכמות גדלה והולכת של האפליקציה שלכם.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.