שימוש באפליקציות לייעול העסק

אפליקציה לפיתוח העסק

שימוש באפליקציות לייעול העסק

בעולם הדיגיטלי שמסתמך היום יותר ויותר על המכשירים הסלולריים, ממשיכות חברות גדולות כקטנות להפעיל אפליקציות פנימיות עבור העסק, כדי שאלה יתרמו לאוטומציה של כוח העבודה, ויובילו לעלייה בפריון. בו בזמן, אפליקציות סלולריות מתגלות כנכס לעסק, כשהן מציעות אופטימיזציה של תהליכים עסקיים המשפרת את זרימת העבודה הכללית.

אוטומציה וניהול תהליכים

היתרונות של אפליקציות המובייל, מבחינת הייעול ושיפור הפריון, דומים במשהו ליתרונות שמציע פיתוח ארגוני.

כמו שסדנאות לעובדים ו/או סדנאות מנהלים, מציעות לעסק תכנית סיסטמתית לשינוי העמדות והערכים של כלל הצוות וההנהלה, ומבטיחות ייעול העבודה ושיפור הפריון, כך גם תהליך האוטומציה שמספקות אפליקציות המובייל.

אפליקציות אלה מקלות על העבודה וחוסכות את זמן העובדים, תוך שהן מאפשרות להם להתמקד בדברים החשובים יותר, שהם בליבת העסק, מאשר בהבנת המסגרות התפעוליות.

כיוון שהאוטומציה שמציעות אפליקציות המובייל, מסייעת להפוך לא מעט משימות ידניות, לתהליכים אוטומטיים, היא מאפשרת גם להגדיל את יעילותו של כוח האדם בחברה. בכך, היא משמשת כטכניקה לחסכון בעלויות ובזמן.

שיתופי פעולה בין צוותים

כפי שפיתוח ארגוני, המתמקד בפיתוח צוות, מסוגל לעודד שיתופי פעולה, כך גם קידום אפליקציות וורסטיליות, אשר מציעות פלטפורמות שיכולות לשמש להתכתבויות בין עמיתים ולהכנת צוות העובדים להשגת תשואות טובות יותר.

כאשר אפליקציות אלה מותאמות למכשירי המובייל, הן מאפשרות לכל אחד מחברי הקבוצה המפוזרים בשטח המשרד או בכול מקום אחר, לצרף את המיומנות שלו, כדי לטפל בסוגיות השונות בדרכים מאורגנות ויצירתיות.

אפליקציות אלה מאפשרות לצוות העובדים להתפנות לביצוע משימות נוספות, גם כאשר כל עובד נמצא באותו רגע במקום אחר לגמרי.

תצוגת אפליקציות – למען נראות טובה יותר

ניתן לאגד מספר אפליקציות מובייל פנימיות בעזרת ממשק אינטרנטי. כך אפשר ליצור ממשק ניהול פשוט וקל לניווט, אשר יגביר את הנראות והנגישות ויציע הספק עבודה גבוה יותר.

אגוד אפליקציות זה מאפשר לייעל תהליכים, ומציע לקבוצות עובדים הזדמנויות לבצע תהליכי עבודה המתאימים במיוחד ליעדים הסופיים.

גמישות גיאוגרפית

אפליקציות המציעות אוטומציה של כוח העבודה, מעניקות לעסקים אפשרות להיות גמישים גאוגרפית. רכיב זה יכול לקדם את שיתופי הפעולה בין העמיתים. בדרך זו, גם המנהל יכול לעקוב מרחוק אחר עבודת הצוותים השונים.

אבטחת נתונים

כשמבצעים דיגיטציה של תהליכי העבודה, אחד החששות הרציניים הוא נושא אבטחת המידע. יש דרכים המאפשרות לאבטח את נתוני הארגון באפליקציות המובייל, ולסייע לעסק להתמודד היטב עם איומי זליגת המידע. בנוסף, אפליקציות אלה מציעות נוחות מוחלטת בכול מה שקשור לנושא האבטחה.

עסק, אשר בוחר להטמיע את אפליקציות האוטומציה הסלולריות, במודלים התפעוליים שלו, יוכל להרוויח מבחינת האבטחה ושיתופי הפעולה שיבוצעו ביעילות ובשקיפות רבה יותר.

עלייה בפריון העובדים

כל ארגון משקיע, מי יותר ומי פחות, בפיתוח מנהלים ובקיום סדנאות לעובדים, על מנת להגביר את היעילות והפריון.

מאותה סיבה, מומלץ להשקיע באפליקציות מובייל. יישומים אלה, אשר ממחשבים כל מיני פעולות ידניות מייגעות, מסייעים להפחית את זמן העבודה, לייעל את העבודה ולשפר את הפריון.

אפליקציות וורסטיליות, מאפשרות לצוות להסתגל אליהן במהירות רבה, והן תורמות לסיום העבודה בזמני שיא.

שיפור השקיפות

אפליקציות סלולריות מסייעות לארגונים להשיג שקיפות רבה יותר של תהליכי הארגון. אפליקציות אלה מספקות לצוותי העבודה פלטפורמה יחידה, עליה כולם מוזמנים לשתף פעולה ולעקוב אחר ההתקדמות בעבודה, באמצעות מגוון התכונות המאפיינות את האפליקציות הללו.

אפליקציות למובייל – חלק מהפיתוח הארגוני

ארגונים, הבוחרים לשלב אפליקציות מובייל בעסק שלהם, מתייחסים לשינוי זה כחלק מתהליך של פיתוח ארגוני, שיתרום רבות לקידום הארגון.

חלקם, בוחר להתחיל את השינוי המשמעותי בעריכת סדנת פיתוח מנהלים, המיועדת לכלל שכבת הניהול ופועלת כפעולת הכנה:

  • לפני שכל מנהל יאלץ להתמודד עם הכרת אפליקציות המובייל ועם דרכי השימוש בהן;
  • ולפני שכל מנהל יידרש לשלב בהליך זה את צוותי העובדים עליהם הוא ממונה.

פעולות ההכנה אמורות להקדיש תשומת לב לא רק למנהלים אלא גם לעובדים. ניתן לעשות זאת באמצעות סדנאות לעובדים שיכינו את הצוות לקראת שילוב אפליקציות המובייל בעבודתם.

קחו בחשבון שתמיד יהיו אנשים המתנגדים לשינויים, בעיקר מפאת חרדות מהלא נודע. הכנה מתאימה, מסוגלת להשקיט התנגדויות, להרגיע את הרוחות, ולהציב את כולם על קו הזינוק, למען שיפור וייעול העבודה הארגונית.

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.