שימוש באפליקציות לפיתוח העסק שלך

אפליקציה לפיתוח העסק

שימוש באפליקציות לפיתוח העסק שלך

בעידן הדיגיטל, עסקים גדולים וקטנים שרוצים לפתח את העסק שלהם עוד, יכולים לעשות זאת על ידי בניית אפליקציות מותאמות אישית לקהל לקוחותיהם.

לדוגמא, לחברות קמעונאיות גדולות כמו גם מותגי מזון שונים יש כולן אפליקציות. בין אם אלו חברות המנסות לפנות לקהל לקוחותיהן גם בפלאפון, ובין אם זה קהל הצרכנים ש"מחליט בידיים", וכיום מבצע את קניותיו ומרבית גלישתו באינטרנט מהסמארטפונים, פיתוח ובנייה של אפליקציות מתרחש במקביל לתהליך של הפיכת אתרים באינטרנט למותאמים לגלישה מהפלאפון.

פיתוח אפליקציה לעסק שלך, קטן או גדול כפי שיהיה, יכולה לשרת את הצמיחה שלו, ואת הגיוס של לקוחות נוספים. ניקח לדוגמא פיצרייה מקומית המעוניינת להציע לקהל לקוחותיה את האפשרות להזמין באפליקציה. הזמנה על ידי אפליקציה זו, תחסוך לפיצרייה גם את הזמן היקר שכרוך בשיחה טלפונית עם הלקוח, וגם תשפר את איכות השירות ללקוחות שיוכלו להזמין גם באפליקציה, וגם בטלפון. בנוסף, הלקוח ירוויח את קלות השימוש וחווית המשתמש, והעסק ירוויח את הלקוח שיהנה מחווית השירות, וירצה להזמין להבא, באפליקציה במקום לדבר טלפונית עם העסק.

אין זה סוד שכיום מרבית החיפושים בגוגל נעשים דרך הסמארטפונים. לאחרונה ענקית האינטרנט הודיעה על הורדת דירוגים של אתרים שאינם מותאמים לגלישה מהפלאפון, ולפיכך, מתרחשת גם מגמה של אוטומטיזציה של דברים – לקוחות רוצים יותר לבצע פעולות באופן אוטומטי, ולא על ידי נציגי שירות.

פיתוח אפליקציה לעסק שלך, קטן או גדול כפי שיהיה, יכולה לסייע בפיתוח העסקי ומציאת פלטפורמות נוספות לפרסום. לדוגמא, אתר אינטרנט המתמחה בדיווחים חדשותיים, יכול להפריד בין הגלישה באינטרנט לבין הגלישה במובייל, על ידי בניית אפליקציה ייעודית. הניווט באפליקציה יהיה מהיר יותר לרוב מהניווט באתר אינטרנט מותאם לסלולר, או רגיל, מאחר והקבצים בו עוברים דחיסה והתאמה.

עוד סיבה מעולה לבניית אפליקציה לעסק שלך היא נראות: אפליקציות למעשה הן עוד אפיק פרסומי ושיווקי בו העסק שלך נראה לעיני כל, מוכן להורדה בחנות האפליקציות של גוגל או אפל. לקוחות שמורידים או רואים את האפליקציה שלך בחנות ההורדות, מבינים שיש להם עסק עם עסק רציני שמכבד את עצמו, ומוכן ויכול להשקיע תקציב נדרש לבנייה ופיתוח של אפליקציה.

עסקים שעושים שימוש באפליקציות נמצאים בחזית קדמת החדשנות, הרבה לפני שעסקים אחרים נמצאים שם, מסרבים להיות חלק מהמגמה ההולכת וגוברת של שימוש באינטרנט ככלל, העדפת הגלישה מהפלאפון על פני המחשב בפרט, ושימוש באפליקציה ייעודית כאפיק שיווקי ושירותי לקהל הלקוחות של העסק שלך.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.