אז, מהו סוד ההצלחה של משחקי הסלולאר הפופולאריים ביותר כיום?

אפליקציות משחקים

אז, מהו סוד ההצלחה של משחקי הסלולאר הפופולאריים ביותר כיום?

בעוד שישנם כמה משחקים לסלולאר שנחשבים פופולאריים מאד, וגם כאלה שכמעט כל אחד מכיר, ישנם אחרים, שלא הגיעו לתודעת הציבור ומעטים הם אלה ששמעו עליהם. מה הופך את המשחקים הסלולאריים הפופולאריים למצליחים כל כך ולחוצי גבולות? אתר Flurry  חקר את העניין ולהלן התשובה.

כיתוב

פיתוח אפליקציות

כמה זמן אנו מקדישים למשחקים הסלולאריים

במחקר שבדק את הנושא נמצא כי אכן מדובר בתופעה בינלאומית, האופיינית למדינות רבות בעולם. בארצות הברית נוהגים לשחק במשחקים הסלולאריים קרוב ל – 51.8 דקות בכל יום, בגרמניה – 47.1 דקות ואילו בסין 28.6 דקות של משחק בכל יום. מכאן, מדובר, ללא ספק, בהצלחה בינלאומית וזוהי ההוכחה שאכן, המשחקים הסלולאריים הפכו לאחד מפתרונות הבילוי הפופולאריים ביותר בעולם המערבי כיום, פתרון שמקדישים לו לא מעט זמן.

כיתוב

פיתוח אפליקציות

אילו משחקים סלולאריים פופולאריים ביותר

ומה באשר לסוג המשחקים שנוהגים לשחק בהם? אם כן, על פי אותו המחקר נמצא שמשחקי האקשן והפעולה הם הפופולאריים ביותר כמעט בכל מדינה. לעומת זאת, משחקי קלפים, משחקים הקושרים לספורט ומשחקי קאזינו קצת פחות. משחקים אלה, בהשוואה למשחקי הפעולה נחשבים לפחות פופולאריים וגם כאלה שמקדישים להם זמן מועט יותר, בהשוואה לאחרים. כשבוחנים כל מדינה ומדינה, ניתן לראות, על פי אותו המחקר, שבגרמניה, למשל, אוהבים משחקי חידות וגם חידונים בנושאים שונים, וזאת ב – 154 אחוזים יותר מכל מדינה אחרת. בהודו, לעומת זאת, מעדיפים דווקא משחרי קלפים, כמו פוקר למשל, ביותר מ – 119 אחוזים מהמדינות האחרות. באיטליה אוהבים משחקי מילים, בברזיל משחקי כדורגל וברוסיה משחקים בתחום הפיזיקה ובקוריאה כמעט ולא משחקים במשחקים הסלולאריים, אלא אם כן מדובר במשחקים בעלי מוטיבים מתקתקים וידידותיים מאד.

כיתוב

פיתוח אפליקציות

והמסקנה

משחקי הפעולה הם הפופולאריים ביותר ובמדינות רבות נוהגים לשחק בהם לא מעט. משחקי הספורט, לעומת זאת, נחשבים למשחקים נישתיים ומרבית המשחקים בהם הם בהודו, ואז אלה יהיו משחקי קריקט ובבריטניה, ואז אלה יהיו משחקי כדורגל. משחקי הפעולה ומהלחמה הם גם המשחקים הרווחיים ביותר, משחקים שעומדים בסטנדרטיים בינלאומיים גבוהים מאד ואפשר למצוא אותם אצל משתמשים במדינות רבות. הם בעלי נקודות משותפות ויכולות להתאים לכל מדינה וגם לכל שפה.

כיתוב

פיתוח אפליקציות

לסיכום

ישנן קטגוריות שונות של משחקים שהן אהובות כמעט בכל מקום, ולא משנה באיזה יעד מדובר. קטגוריות אלו תופסות מקום של כבוד ברשימת המשחקים הסלולאריים האהובים ביותר, ונראה שהן תשמורנה עליו גם לאורך זמן רב.

*התמונות והנתונים המוזכרים במאמר נלקחו מאתר  Flurry.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.